Navigation Navigation

محتوا محتوا


تثبیت یا تغییر مدیران تیم اقتصادی یزد به زودی مشخص می‌شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد گفت: به زودی وضعیت تثبیت یا تغییر مدیران تیم اقتصادی استان یزد مشخص می‌شود.

به گزارش  یزدامروز، علی‌زینی‌وند در نخستین نشست سرمایه گذاری نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های اجرایی عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد ضمن تقدیر از همگرایی این دستگاه‌ها اظهار داشت: سال گذشته با همدلی و تعامل اتفاقات خوبی در حوزه سرمایه گذاری در استان یزد و در مرکز خدمات سرمایه گذاری اتفاق افتاد.

وی عنوان کرد: با اقدامات صورت گرفته در این مرکز، 420 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در استان یزد رقم خورد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد خاطرنشان کرد: به طور قطع تلاش‌ها و هدفگذاری برای جذب سرمایه گذاری خارجی در سال 97 چند برابر سال گذشته خواهد بود.

زینی‌وند تصریح کرد: باید از تجربیات گذشته همچنین از تجربیات سایر کشورها در امر سرمایه گذاری استفاده کنیم ضمن اینکه باید در تلاش برای مشارکت مردم در جذب سرمایه‌ها و بیان ضرورت‌های سرمایه گذاری در این استان باشیم.

وی همچنین زمینه و فرصت‌های سرمایه گذاری در اختیار سازمان ها و ارگان ها از جمله شهرداری و اوقاف و امور خیریه را خوب ارزیابی کرد و بر استفاده از آن تاکید کرد.

معاون اقتصادی استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود، تلاش تیم اقتصادی استان یزد را ارزشمند توصیف کرد و از تقویت این تیم و مشخص شدن وضعیت مدیران آن تا حداکثر دو ماه آینده خبر داد.

زینی‌وند خاطرنشان کرد: با توجه به فراهم بودن زمینه ارتقاء و انتقال مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد به یکی از استان‌های مطرح کشور و اقدامات ارزنده و مؤثر ایشان در استان طی سالهای گذشته، استاندار یزد از وزیر اقتصاد خواستند که آقای نمازی در یزد فعالیت خود را با قوت ادامه دهند.

وی در مورد وضعیت سایر مدیران تیم اقتصادی استان یزد گفت: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز به زودی از درون سازمان منصوب و معرفی خواهد شد و وضعیت تغییر یا تثبیت سایر مدیران این بخش نیز به زودی مشخص می شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته در حوزه اشتغال نیز اتفاقات بی نظیری در استان رخ داد، گفت: تمامی اعتبارات تخصیص داده شده این بخش به استان جذب شد و درخواست ها در کمیته فنی رسیدگی شد.

معاون استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود درباره قیمت دلار بیان کرد: فعالان اقتصادی نباید نگران این موضوع باشند زیرا مسائل غیر اقتصادی و رقابت‌های سیاسی عامل این افزایش قیمت است.






آخرین اخبار آخرین اخبار