Navigation Navigation

محتوا محتوا

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان یزد:

تدبیری اندیشیده شود تا باتذکر؛ از روزه خواری جلوگیری شود


دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان یزد در جلسه شورای اداری شهرستان تفت گفت : لازم است جلسات توجیهی با ادارات ، اصناف وسایر متولیان مربوط به حفظ حریم جامعه تشکیل و تدبیری اندیشیده شود که از روزه خواری درملا عام با تذکر موثرجلو گیری شود.

به گزارش یزدامروز؛ حجت الاسلام محمد فخر الدینی دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان یزد درجلسه شورای اداری شهرستان تفت با اشاره به پیشینه  ستاد و تصویب قانون حمایت از آمران به معروف وناهیان از منکر گفت : در هر یک از ادارات وسا زمان ها شورای امر به معروف با محوریت رییس دستگاه تشکیل می شود ووظیفه فرهنگ سازی و احیای این دو فریضه و هدایت به سمت اجرا شدن آن را بین کارکنان ومخاطبان دارد.

فخر الدینی با طرح این موضوع که در آستانه ماه مبارک رمضان ضروروت دارد به گونه ای برنامه ریزی شود که حرمت این ماه الهی حفظ شود افزود: در این راستا لازم است جلسات توجیهی با ادارات ، اصناف وسایر متولیان مربوط به حفظ حریم جامعه تشکیل و تدبیری اندیشیده شود که از روزه خواری درملا عام با تذکر موثرجلو گیری شود.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان بیان داشت : اماکنی که برای صرف غذای مسافران وبیماران پیش بینی می شود نیز با ید به گونه ای باشد که ضمن حفظ حرمت مسافران ، صرف غذا آشکار نباشد.

وی افزود : دستورالعمل ابلاغی که به منظور صیانت از ماه رمضان تدوین شده شامل موارد حفظ حقوق اجتماعی شهروندان از جمله جلو گیری از آلودگی صوتی است که جهت اجرا در اختیار مجموعه های اداری قرار خواهد گرفت .






آخرین اخبار آخرین اخبار