Navigation Navigation

محتوا محتوا

گفت و گو/ بازیگر محبوب طنز خنده بازار:

تعجب می کنم برخی می گویند یزدی ها افسرده اند!


حامد تهرانی علوی بازیگر معروف طنز خنده بازار چند روزی است که برای حضور در جشن بزرگ خنده به یزد سفر کرده و میمان شهرمان است.

یزد امـــــــروز؛ حامد تهرانی علوی متولد دهم مهرماه 1364 در تهران، دارای تحصیلات لیسانس موسیقی از دانشگاه سوره، بازیگر و آهنگساز، که 30 تله فیلم ،3 اثر سینمایی و 8 فیلم کوتاه را در کارنامه هنری خود دارد که از جمله آن ها می توان به فیلم سینمایی «عشق، شانس، تصادف» به کارگردانی آرش معیریان و تله فیلم «زیر سقف» به کارگردانی احمد کاوری وبازی و آهنگسازی مجموعه «شکر آباد» به کارگردانی شهاب عباسی اشاره کرد.

 

وی که با بازی در مجموعه طنز خنده بازارخوش درخشیده،چند روزی است که برای حضور در جشن بزرگ خنده به یزد سفر کرده و میمان شهرمان است.

 

سایت یزدهنر؛ دقایقی را به گفتگو با این هنرمند خوب کشورمان پرداخته که خواندن آن خالی از لطف نیست.

 

یزد هنر: فعالیت هنری خود را ازچه سالی آغاز کردید؟

بازیگری را از سال 1372 با بازی در یک برنامه کودک به کارگردانی علی عمرانی شروع کردم  و در سال 78 نیز به دلیل علاقه ام به موسیقی در این زمینه مشغول فعالیت شدم.

 

یزد هنر در حال حاضر مشغول چه کاری هستید؟ 


در حال حاضر مشغول تهیه پیش تولید کاری با شهاب عباسی هستم که در همان شکل و شمایل خنده بازاربوده  اما با اسمی متفاوت که تهیه کنندگی آن را نیز خود شهاب برعهده دارد.

 

یزد هنر:  در خصوص اثری که اشاره کردید می توانید اطلاعات بیشتری را در اختیار مخاطبان ما قرار دهید؟ 


بله همانطور که گفتم این کار یک اثر طنز می باشد که اواخر اردیبهشت ماه سال جاری کلید و پس از تولید از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

 

یزد هنرنظر شما در مورد مجموعه طنز خنده بازار چیست؟


به جرات می توان گفت که پس از انقلا ب اسلامی خنده بازار تنها برنامه ای بود که 4 سال برروی آنتن رفت و طبق آمار صدا و سیما حدود 80٪ در صد از مردم کشور از آن استقبال کردند.

 

یزد هنربرخی  بر این باورند که یزدی ها انسان های  افسرده ای هستند  نظر شما در این مورد چیست؟


من از شنیدن اینکه برخی می گویند یزدی ها افسرده هستند بسیار تعجب می کنم چون مردمانی پرتکاپو و تلاشگری دارد البته شاید دلیل برخی از این اظهارات تلاشگری و آینده نگری یزدی ها باشد چراکه آنها در بیشتر اوقات بدنبال کسب و کار و تامین آینده خود می باشند و کمتر وقت تفریح و گردش دارند اما این به معنی افسرده بودن نیست.

 

یزد هنر از منظر یک میمان امکانات تفریحی یزد را چگونه ارزیابی می کنید و چه پیشنهادی در جهت بهبود آن به مسئولین استان دارید؟ 


امیدوارم مسئولین با به وجود آوردن فضاهای شاد و برگزاری جشن های سالم و مطابق با فرهنگ غنی مردمان یزد بتوانند بستر شادی را فراهم و مردم عزیز یزد نیز بیشتر ازگذشته از این امکانات استفاده کنند تا عده ای اندک دیگر نتوانند چنین اصطلاحات نادرستی را در خصوص یزدی ها به کار ببرند چرا که چنین القابی برازنده مردم این شهر نیست.

 

یزد هنر و اما سخن پایانی؟ 


یزد شهر هنر پرور و هنر دوستی است،با نگاهی گذرا به هنرمندان کشوری در می یابید که کم نیستند هنرمندان یزدی که در راه اعتلای هنر این مرزو بوم زحمات فراوان کشیده اند و البته یزد نه تنها در فرهنگ و هنر معرف بهترین ها بوده؛ بلکه در زمینه های علمی و سیاسی نیز چهره های بلند آوازه ای را معرفی کرده است و این نشان دهنده وجود استعدادهای فراوان در این خطه کویری است و در آخر برای ملت بزرگ ایران به ویزه  مردم دوست داشتنی و مهمان نواز یزد آرزوی موفقیت، سلامت و شادکامی دارم.






آخرین اخبار آخرین اخبار