Navigation Navigation

محتوا محتوا

چیت چیان در اردکان یزد:

تلاش دولت برای جلب مشارکت مردم در طرح های عمرانی/ پروژه فاضلاب اردکان سال آینده به بهره برداری می رسد


چیت چیان در اردکان یزد گفت: دولت سعی دارد در انجام کارهایی که برعهده دارد از مشارکت مردم نیز بهره ببرد چرا که نیازهای توسعه کشور آنقدر بزرگ و گسترده است که با منابع و دارائی های محدود دولت و بدون مشارکت مردم امکان برآورده شدن این نیازها زمان بر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار یزد امــــــروز؛ وزیرنیرودرجریان بازدید از پروژه فاضلاب اردکان این پروژه برای مردم شهرستان اردکان بسیاز مفید ارزیابی کرد و گفت: دولت سعی دارد در انجام کارهایی که برعهده دارد از مشارکت مردم نیز بهره ببرد چرا که نیازهای توسعه کشور آنقدر بزرگ و گسترده است که با منابع و دارائی های محدود دولت  و بدون مشارکت مردم امکان برآورده شدن این نیازها زمان بر خواهد بود

حمید چیت چیان ادامه داد: ورود بخش خصوصی به اقتصاد از خواسته های رهبر فرزانه انقلاب  بوده که از چندین سال قبل برروی آن پافشاری داشته اند.

چیت چیان با اشاره به این مطلب که  اگر ورود شرکت چادرملو به این پروژه صورت نگرفته بودتا 50سال آینده  برای اجرایی شدن آن زمان نیاز داشتیم اظهار داشت: در حال حاضر با وروداین شرکت  که در حقیقت برای  برای تامین بخشی ازنیاز خود صورت گرفته این پروژه تا سال آینده  و در مدت سه سال به بهره برداری خواهد رسید.

وزیر نیرو هم افزایی بین بخش های مختلف را برای توسعه طرح های عمرانی ضروری دانست و گفت: در این پروژه یک هم افزائی بین بخشی به وجود آمد که از یک طرف نیازصنعت تامین و از طرف دیگر به منابع مالی دولت کمک و ازسویی دیگرفاضلاب درسطح شهرجمع آوری می شود .

چیت چیان در پایان دفع بهداشتی فاظلاب را از ضرورت های جدی رندگی شهری دنیادانست و ابراز داشت: اگر فاضلاب ها جمع آوری نشود می تواند سبب آلودگی آب های زیرزمینی و بروز مشکلات زیست محیطی جدی درآینده شود.






آخرین اخبار آخرین اخبار