Navigation Navigation

محتوا محتوا


جزییات بازداشت قاتلین طلافروش یزدی


یک منبع آگاه در خصوص روند دستگیری قاتلان طلافروش یزدی در بازار خان روز دوشنبه هفته جاری گفت: این افراد در یک برنامه زمانبندی دقیق با قتل طلافروش یزدی و سرقت کلیدها اقدام به سرقت طلاها کرده اند.

به گزارش یزدامروز؛یک منبع آگاه در گفتگو با کانال یزدی ها در خصوص روند دستگیری قاتلان طلافروش یزدی در بازار خان روز دوشنبه هفته جاری گفت: این افراد در یک برنامه زمانبندی دقیق با قتل طلافروش یزدی و سرقت کلیدها اقدام به سرقت طلاها کرده اند.

وی افزود: این افراد یک روز بعد از سرقت در یک مسافرخانه در یزد بوده اند و سپس به یکی از شهر در استان همدان رفته اند ومستقر شده اند.

این منبع آگاه تاکید کرد: با شناسایی سارقین، اقدامات امنیتی برای شناسایی مخفیگاه این افراد آغاز شد و با کمک چهار گروه پلیس آگاهی در استان همدان ویزد بامداد جمعه این افراد در مخفیگاه خود در یکی مناطق در استان همدان بازداشت شدند.

وی افزود: در هنگام یورش نیروهای امنیتی و انتظامی به مخفیگاه این افراد علاوه بر بازداشت قاتلین طلافروش یزدی، طلاهای مسروقه نیز کشف شد.

خبر دستگیری 7 نفر در ارتباط با قتل زرگر یزدی دروغ است

سرهنگ محمد رضا مزیدی معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان یزد گفت: با توجه به انتشار برخی شایعات و اخبار غیرموثق در خصوص دستگیری 7 نفر در ارتباط قتل طلا فروش یزدی، در ارتباط با این قتل تنها دو نفر دستگیر شدند

وی ضمن تکذیب برخی اخبار غیرموثق و فاقد منبع معتبر افزود: با توجه به اینکه برخی رسانه های غیر معتبر و گروه های اجتماعی شایعاتی مبنی بر دست داشتن 7 نفر در قتل زرگر و سرقت از طلافروشی در بازار یزد منتشر کردند، به اطلاع می رساند که عوامل این جنایت و سرقت تنها دو نفر هستند که هر دو نفر دستگیر شده اند.این پرونده هم اکنون در دست بررسی است و اطلاعات تکمیلی در اسرع وقت به اطلاع شهروندان خواهد رسید

 






آخرین اخبار آخرین اخبار