Navigation Navigation

محتوا محتوا


جشنی بدون حضور میزبان


قرار است جشن جهانی شدن یزد در برج میلاد تهران با هزینه شهرداری یزد و بدون حضور مردم این شهر برگزار شود.

به گزارش یزدامروز به نقل از یزدرسا؛ منابع خبری از برگزاری جشن جهانی شدن یزد در برج میلاد خبر می دهند. قرار است این جشن با همراهی شهرداری یزد برگزار شود و رقم های متفاوتی نیز در مورد میزان کمک شهرداری اعلام شده است از پنجاه میلیون تا دویست و پنجاه میلیون تومان!

بعد از ثبت جهانی یزد رقابت مسئولان برای چسباندن این موفقیت به خود آغاز شد. بعضی ها در این رقابت ناجوانمردانه ادعاهایی کردند که حتی مرغ پخته را به خنده وا می داشت، اما هر چه بود گذشت.

با آن همه شور و هیجانی که آقایان برای در بوق و کرنا کردن این اتفاق داشتند انتظار می رفت حداقل در خود بافت تاریخی یزد مراسمی برای بزرگداشت این اتفاق و تقدیر از مردم ساکن در این بافت (مردمی که باعث زنده ماندن بافت تاریخی بوده اند) برگزار شود. نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه حالا قرار است به جای آن در برج میلاد و برای پایتخت نشینان جشنی برگزار شود و تنها سهم مردم یزد از این جشن هم تامین هزینه های آن خواهد بود! جالب تر اینکه این جشن توسط همان مسئولانی در پایتخت برگزار می شود که همیشه از افسردگی، نبود سرگرمی و کم بودن شادی مردم یزد گله دارند.

شورای پنجم شهر یزد هم اکنون در آزمونی بزرگ باید تصمیم بگیرد که پول عوارض و مالیات دهندگان یزدی را خرج میزبانی از پایتخت نشینان کند یا اینکه این مبلغ را در همین یزد و برای شادی مردم هزینه کند.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار