Navigation Navigation

محتوا محتوا

معاون وزیر راه وشهرسازی در یزد:

حفظ و ارتقاء ایمنی راه ها،اولویت نخست وزارت راه وشهرسازی/مراسم تودیع و معارفه مدیران راه وشهرسازی یزد برگزار شد


معاون وزیرراه وشهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مراسم تودیع و معارفه مدیران کل اداره راه و شهرسازی استان یزد گفت: حفظ و ارتقاء ایمنی راه ها از اولویت نخست این وزارتخانه بوده و حفاظت از سرمایه ملی را می توان از ارکان بعدی وظایفی وزارت راه و شهرسازی دانست.

به گزارش خبرنگار یزدامروز؛ صبح امروز مراسم تودیع و معارفه مدیران کل اداره راه و شهرسازی استان یزد با حضور مسئولین استان برگزار شد.

در این مراسم معاون وزیرراه وشهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با ابرازرضایت از عملکرد اداره راه و شهرسازی استان یزد وقدردانی از خدمات مدیرکل سابق این اداره گفت:حقیقتاً پذیرفتن مسئولیت دشوارریاست اداره کل راه و شهرسازی، مستلزم توانایی و پشتکار مضاعف می باشد، چراکه سهم عمده فعالیت های عمرانی هر استان به عهده این اداره بوده و امروز خوشنودیم تا فردی آگاه با تحصیلات مرتبط با بخش عمران، به سکان داری  این اداره برگزیده شده است.

مهندس داوود کشاورزیان با شرح وظایف  مدیرکل اداره راه و شهرسازی ادامه داد:حفظ و ارتقاء ایمنی راه ها از اولویت نخست این وزارتخانه بوده و حفاظت از سرمایه ملی را می توان از ارکان  بعدی وظایفی وزارت راه و شهرسازی دانست.

وی به ضرورت احداث پل و تقاطع های غیر هم سطح در صورت لزوم، اشاره کرد و بیان داشت: همه فعالیت های عمرانی در این راستا، به حفظ ایمنی مردم در برابر خطرات راه و جاده کمک خواهد کرد که این امر از وظایف واجب این سازمان است.

در ادامه این مراسم، استاندار یزد صحبت کرد و نقصان محمدی به عنوان مدیرکل جدید اداره راه و شهرسازی استان یزد معرفی شد.






آخرین اخبار آخرین اخبار