Navigation Navigation

محتوا محتوا

سپاه الغدیر استان یزد اعلام کرد؛

حماسه 9 دی؛سرفصل مهم و تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی


سپاه الغدیر استان یزد با صدور بیانیه‌ای،حماسه 9 دی را از سرفصل‌های مهم و تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی برشمرد.

به گزارش یزدامروز به نقل از روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد، در این بیانیه آمده است: حماسه 99 دی‌ماه، از سرفصل‌های مهم و تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی است که با اراده الهی، ایمان دینی و حضور پرشور مردمی رقم خورد که نقش‌آفرینی‌های به‌هنگام و تعیین‌کننده خود را همواره کلید حل مشکلات و محو چالش‌های فراروی نظام و کشور قرار داده‌اند.

در این بیانیه همچنین آمده است: این حماسه عظیم که با حضور اقیانوس بی‌کران ملت در پهنه ایران اسلامی و ابراز انزجار انقلابی و ملی از هتک حرمت مقدسات و ارزش‌ها در روز عاشورا تبلور یافت، این حقیقت را فریاد زد که پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی عامل نجات کشور بوده و از هرگونه آسیب به مملکت جلوگیری می‌کند.

این بیانیه می‌افزاید: مهم‌ترین عاملی که در خنثی سازی طرح شیطانی فتنه 88 موثر بود، پس از امدادهای غیبی الهی که همواره یاور انقلاب و نظام اسلامی بوده، حضور مبتنی بر ایمان دینی مردم غیرتمند و همیشه در صحنه ایران اسلامی و هدایت‌های حکیمانه امام خامنه‌ای بوده است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: تجدید پیمان امت غیور ایران با ولایت فقیه و مقام معظم رهبری، نفی سلطه و حمایت بیگانگان از فتنه‌گران، دفاع عاشقانه و فداکارانه از انقلاب اسلامی و اصول و ارزش‌های دینی و مقدسات مذهبی و مذمت خواص و نخبگان بی‌بصیرت از جمله رهاوردهای آن واقعه فراموش ناشدنی است و مردم بیدار و هوشیار ایران با الهام از آموزه‌های فتنه 88 و حماسه سترگ 9 دی و هوشمندی و بصیرت مثال‌زدنی خود، دیگر اجازه نخواهد داد فتنه‌جویان و منحرفان از فرصت‌های نظام و عرصه‌های مردم‌سالاری دینی در کشور ـ مانند انتخابات سوء‌استفاده کرده و با تحرکات مغرضانه و دشمن‌پسند، فتنه جدیدی را برپا نماید.

این بیانیه می‌افزاید: اگرچه فتنه 88 خسارت‌های زیادی به کشور و نظام جمهوری اسلامی وارد کرد اما آثار و دستاوردهای داخلی و خارجی زیای نیز داشت که در راس همه آنها شکل‌گیری حماسه 9 دی با حضور میلیونی و دشمن شکن مردم بصیر ایران بود.

در این بیانیه ‌آمده است: دستاورد این حضور به نوبه خود، اقتدار و استحکام نظام و گفتمان انقلاب اسلامی را در نزد دوستان و دشمنان ما افزایش داد و به جهانیان ثابت کرد که مردم و حکومت در ایران اسلامی در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد هستند.

این بیانیه می‌افزاید: حماسه تاریخی نهم دی به تعبیر رهبر حکیم انقلاب، نمایشگاه غیرت ملی ایرانیان در دفاع از نظام اسلامی بود که امروز نیز ملت ایران در پاسخ دهی لازم و محکم به زیاده‌خواهی‌ها و بدعهدی‌های آمریکایی‌ها در نقض برجام و حمایت از جبهه مقاومت در تحولات منطقه‌ای به آن نیاز دارد و باید از وحدتی که در پرتو این نگاه مشترک دینی برای حفظ انقلاب در جامعه وجود دارد، برای پیشبرد کشور و نظام اسلامی بهره برد.





آخرین اخبار آخرین اخبار