Navigation Navigation

محتوا محتوا

با برگزاری مراسم اختتامیه دوره خبرنگاری بسیج رسانه؛

خبرنگاران بسیجی برای حضور در جنگ نرم مهیا شدند+ تصاویر افتتاح باشگاه خبرنگاران بسیج استان یزد


ظهر امروز مراسم اختتامیه دوره خبرنگاری و افتتاح باشگاه خبرنگاران بسیج در استان یزد برگزار شد.

به گزارش بزدامروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اردکان گویا ؛ در این مراسم ، قائم مقام خبرگزاری بسیج کشور در سخنانی ضمن بیان اهمیت و جایگاه رسانه ها در دنیای امروز بر هوشیاری اصحاب رسانه در فضای جنگ رسانه ای تأکید کرد .

دکتر علوی وظیفه رسانه ها را در مقابله با نفوذ دشمن بسیار سنگین برشمرد و افزود : اسلام و انقلاب خط قرمز یک بسیجی خبرنگار است .

وی گفت : خبر و رسانه یک حربه جنگی برای فتح افکار عمومی است و خبری که معارضه و گارد تهاجمی نداشته باشد خبر نیست .

قائم مقام خبرگزاری بسیج ضمن بیان نکاتی در خصوص خبرنویسی و انتخاب تیتر مناسب اظهار داشت : ماهیت و روح خبر ، رکن کلیدی در زمینه خبرنویسی است .

در ابتدای این برنامه سیدحسین راسخی مسئول بسیج رسانه استان یزد گزارشی از برگزاری دوره آموزش خبرنگاری بسیج در سطح استان بیان کرد .

در پایان ضمن رونمایی از کارت خبرنگاران افتخاری خبرگزاری بسیج از تلاش و زحمات مسئولین روابط عمومی نواحی و مسئولین کانون بسیج رسانه شهرستان ها در زمینه برگزاری دوره آموزش خبرنگاری با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد .

لازم به ذکر است که مراسم اختتامیه دوره خبرنگاری و افتتاح باشگاه خبرنگاران بسیج با حضور جمعی از مسئولین و خبرنگاران بسیجی در محل سالن شهید مطهری سپاه الغدیر استان یزد برگزار شد .






آخرین اخبار آخرین اخبار