Navigation Navigation

محتوا محتوا

لزوم رعایت نکات ایمنی؛

در آذین بندی ها نکات ایمنی مهم است


رییس گروه ایمنی شرکت توزیع برق یزد خواستار توجه جدی شهروندان به نکات ایمنی در آذین بندی های نیمه شعبان شد.

  به گزارش یزد امـــــروز،این شرکت که روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته علی اکبر زابلی با بیان اینکه نشاط مضاعف جشن نیمه شعبان را با رعایت نکات ایمنی حفظ کنیم گفت : شبکه ها و تاسیسات برق ، عایق جریان الکتریکی نیستند و نقض حریم این تجهیزات می توان خطرات جبران ناپذیری را در پی داشته باشد.

 

وی درباره نصب سازه های فلزی (طاق نصرت ) در جوار تاسیسات و شبکه های برق هشدار داد و افزود: اغلب حوادث به وقوع پیوسته در سال های گذشته، مربوط به نصب پرچم ، بنر و ریسه های چراغانی در نزدیکی تاسیسات برق بوده است.

 

رییس گروه ایمنی شرکت توزیع برق استان یزد بالارفتن از پایه های بتونی و تاسیات برق را خطرناک عنوان کرد و گفت: صعود از تیرهای برق بدون ابزار ایمنی به خصوص برای افراد غیرمسوول ممنوع و خطرآفرین است.

 

وی با دعوت از شهروندان یزدی به رعایت نکات ایمنی یادآور شد : تامین برق محل های جشن و تزیین خیابان ها با ارائه درخواست به امورهای برق بلامانع بوده و توزیع برق یزد با تامین برق موقت ، این خدمت را به همشهریان ارائه خواهد داد.

 

این مسوول اتصال مستقیم سیم و کابل یرق را به شبکه ها غیرمجاز برشمرد و افزود: استفاده غیرمجاز از شبکه های برق ضمن بالابردن تلفات باعث افت ولتاژ در شبکه، صدمه زدن به وسایل برقی منازل و بروز خسارات جیران ناپذیر خواهد شد.

 

زابلی تصریح کرد: هرگونه حادثه اعم از تیرشکستگی ، برق گرفتگی و آتش سوزی تاسیسات برق را در اسرع وقت به تلفن 121 سامانه فوریت های برق اطلاع دهند.

 

منبع:ایرنا

 

منبع:ایرنا






آخرین اخبار آخرین اخبار