Navigation Navigation

محتوا محتوا

رئیس حوزه علمیه استان یزد:

دشمنان بدانند حوزه های علمیه؛هزاران سردار سلیمانی تحویل جامعه خواهد داد


حجت الاسلام شمس ضمن محکومیت اقدام ددمنشانه آمریکای جنایتکار در به شهادت رساندن سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی تربیت شده مکتب امام و روحانیت بود بنابراین اصلی ترین وظیفه روحانیت تربیت سربازان مومن و انقلابی است و دشمنان بدانندهزاران سردار سلیمانی تحویل جامعه خواهیم داد.

حجت الاسلام محمد شمس در مصاحبه با خبرنگار یزدامروز؛ ضمن محکومیت اقدام ددمنشانه آمریکای جنایتکار در به شهادت رساندن سردار سلیمانی گفت: امروز روحانیون یزد در اعتراض به  این اقدام دست به اعتراض زدند و انزجار و نفرت خود را نسبت به دولت وحشی آمریکا و رژیم کودک کش اسرائیل ابراز داشتند.

رئیس حوزه علمیه استان یزد ادامه داد: پیام روحانیون و طلاب استان یزد خطاب به عاملان شهادت سردار سلیمانی این است که هر روحانی و طلبه یک قاسم سلیمانی بوده که گوش به فرمان ولی و رهبر خویش آماده هر گونه فداکاری است و تا آخرین قطره خون خود را تقدیم اسلام،انقلاب و ولایت فقیه خواهد کرد.

وی وظیفه  اصلی حوزه های علمیه  را پرورش نسل انقلابی وسربازان مخلص امام زمان(عج) دانست و ابراز داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند سردار سلیمانی تربیت شده مکتب امام و روحانیت بود بنابراین اصلی ترین وظیفه روحانیت تربیت سربازان مومن و انقلابی است و دشمنان بدانندهزاران سردار سلیمانی تحویل جامعه خواهیم داد.

شمس اضافه کرد: البته  این سرباز گاهی مانند شهید سلیمانی در سنگر و میدان جنگ وظیفه خود را انجام می دهد و گاهی در مسجد و محراب .

رئیس حوزه علمیه استان تاکید کرد: در حوزه های علمیه به دنبال تربیت سربازانی برای امام زمان (عج)و ولی فقیه زمان هستیم و امیدواریم بتوانیم این وظیفه خطیر را به درستی انجام دهیم.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار