Navigation Navigation

محتوا محتوا

استاندار سابق یزد:

زندگی شهید پاکنژاد را باید به سریال تبدیل کرد/ شهید پاکنژاد الگویی برای همه مردم


استاندار سابق یزد گفت: به نظرم صدا و سیما اگر یک سریال جامع و کاملی را برای شهید سید رضا پاکنژاد مانند سریال «شهید بابایی» و یا سریال «دکتر قریب» به عنوان یک الگو تمام عیار در دستور کار خود قرار دهد نه تنها این شخصیت در کشور بلکه به جهان معرفی می شود.

 به گزارش یزد امـــــــــروز؛ محمد رضا فلاح زاده در حاشیه آخرین روز کنگره برزگداشت شهید دکتر سید رضا پاکنژاد در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا با اشاره به برجستگی های علمی و اخلاقی شهید پاک نژاد اظهار کرد: باید تمام ابعاد شخصیتی این شهید در سطح کشوری الگو سازی شود چراکه آنچه هر انسانی از شهید پاکنژاد میشناسد نمونه یک انسان کامل است.

استاندار سابق یزد با بیان اینکه شهید پاکنژاد انسانی با علم، تفکر وتدبیربود افزود: این شهید که می توان الگویی به تمام معنا برای جامعه علمی، پزشکی و عموم طبقات مردم باشد باید در شناساندن آن، بیش از آنچه که تا به امروز صورت گرفته انجام داد.


فلاح زاده شهید سید رضا پاک نژاد را همچنان گمنام عنوان کرد و گفت: شناساندن شهید پاکنژاد را می توان با «کتب و دست نوشته های» وی و همچنین «معرفی ایشان توسط رفقا و دوستان وعالمان و اندیشمندان» نه تنها به جامعه اسلامی ایران بلکه فراتر از آن یعنی به جهان به بهترین نحو انجام داد.


وی با بیان اینکه مسئولین کشوری در تحقق این امر وظیفه دارند خاطرنشان کرد: به نظرم صدا و سیما اگر یک سریال جامع و کاملی را برای شهید سید رضا پاکنژاد مانند سریال «شهید بابایی» و یا سریال «دکتر قریب» به عنوان یک الگو تمام عیار در دستور کار خود قرار دهد نه تنها این شخصیت در کشور بلکه به جهان معرفی می شود.


استاندار سابق یزد مهمترین شاخصه وجود شهید پاکنژاد را ایمان راسخ این شهید عنوان کرد و افزود:وی همیشه در مسیر حق قلم برداشت و این یعنی قدم  در مسیر پیامبر خدا که مروج دستورات خدا بود پس می توان گفت پیرو دستورات خدا بود در مسیر ائمه اطهار و در مسیر ولی فقیه قدم برداشت و در همین مسیر به شهادت رسید.
 






آخرین اخبار آخرین اخبار