Navigation Navigation

محتوا محتوا

سخنگوی هیئت فوتبال در یزد؛

شهریورماه؛ زمان برگزاری انتخابات رئیس هیئت فوتبال یزد


سخنگوی هیئت فوتبال یزد از ثبت‌نام داوطلبان برای قبول مسئولیت هیئت فوتبال این استان در مردادماه امسال خبر داد و گفت: انتخابات رئیس هیئت فوتبال یزد شهریورماه برگزار می‌شود.

به گزارش یزدامروز؛کاظم سبحان‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به اینکه به‌زودی فراخوان ثبت‌نام در هیئت فوتبال یزد از طریق روزنامه‌های یزد به اطلاع عموم می‌رسد، اظهار داشت: تمام افراد دارای شرایط لازم شامل دارا بودن لیسانس، تجربه کافی مدیریتی و سوابق روش ورزشی در رشته فوتبال می‌توانند ثبت نام کنند.

سخنگوی هیئت فوتبال استان یزد گفت: بعد از ثبت‌نام بر‌اساس مقررات وضعیت داوطلبان بررسی و نتایج افراد دارای شرایط برای احراز این مسولیت اعلام می‌شود، همچنین انتخابات با حضور اعضای مجمع که شامل نماینده فدراسیون فوتبال، اداره‌کل ورزش و جوانان، نمایندگان باشگاه‌های برتر، روسای هیئت فوتبال شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان این مطلب که تا پایان شهریورماه زمان فعالیت هیئت فوتبال کنونی استان یزد به‌پایان می‌رسد و با انتخاب رئیس جدید اعضا نیز برگزیده می‌شوند، اظهار داشت: محمدحسین رسولزادگان از پزشکان فوق تخصص پیوند کلیه استان یزد به مدت چهار سال این مسئولیت را بر عهده داشته است.

سبحان‌زاده گفت: اعضای هیئت فوتبال استان در واحد‌ها و کمیته‌ها حدود 40 نفر هستند که کار برنامه‌ریزی، هماهنگی و اجرای اهداف را انجام می‌دهند. هم‌اکنون استان یزد دارای 100 تیم در لیگ استانی و 20 تیم در لیگ کشوری در بخش خواهران و برادران در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی است.

سخنگوی هیئت فوتبال استان یزد اظهار داشت: 200 مربی و 150 داور در  فوتبال استان فعالیت دارند و حدود 20 هزار نفر در طول سال در برنامه‌های فرهنگی و ورزشی زیر پوشش فعالیت می‌کنند.





آخرین اخبار آخرین اخبار