Navigation Navigation

محتوا محتوا

همسر شهید منتظر قائم عنوان کرد

شهید منتظر قائم سربازی ولایتمدار و مبارزی خستگی ناپذیر/ندیدم در طول زندگی شهید منتظرقائم غذا و لباس انچانی بخورد و بپوشد


همسر شهید منتظرقائم گفت: شهید منتظر قائم سربازی ولایتمدار و مبارزی خستگی ناپذیر در طول مبارزه با طاغوت بود و در راه پیشبرد راه انقلاب و امام خمینی(ره) هم از نظر فکری و هم عملی تلاش می کرد.

به گزارش یزدامروز به نقل از یزدبانو، همسر شهید منتظر قائم در نشست اطلاع رسانی بزرگداشت شهید منتظر قائم اظهار کرد: شهید منتظر قائم سربازی ولایتمدار و مبارزی خستگی ناپذیر در طول مبارزه با طاغوت بود و در راه پیشبرد راه انقلاب و امام خمینی(ره) هم از نظر فکری و پخش عملی چون بخش شبنامه و اطلاعیه تلاش می کرد.

صدیقه بیگم مدرس ثانوی افزود: محمد در اسفندماه سال ۵۱ توسط ساواك دستگير و به زندان اوين منتقل مى شود تا آنجا كه راديوهاى انقلابى خارج مرز نيز نامش را به بلندى بر زبان مى آورند.
وی با اشاره به خصوصیات فردی شهید منتظر قائم عنوان کرد: در طول سه سالی که از سال 55 با وی ازدواج کردم غذای انچنانی نخورد و لباس آنچنانی نپوشید و اگر می گفتم که شما فرمانده هستید و باید لباس بهتر بپوشید می گفت لباس باید تمیز باشد و ما پیرو حضرت علی(ع) هستیم.
همسر شهید منتظرقائم خاطر نشان کرد: شهید منتظر قائم در زمان ازدواج با من دیپلم رشته برق داشت و به دلیل اخراج از توانیر در شرکت پشم وشیشه تهران مشغول به کار شد و قریب یک سال ونیم در آنجا زندگی می کردیم.
وی تصریح کرد: وی پس از این مدت به درخواست آیت الله صدوقی به یزد بازگشت و با تاسیس سپاه پاسداران یزد فرماندهی آن را به عهده گرفت.
مدرس ثانوی افزود: پس از بازگشت به یزد در خانه پدری شهید منتظرقائم سکنی می گزیدیم، هر چند که تا موقع شهادت اکثر اوقات را در سپاه ودر پی ماموریت های مختلف به سر می برد.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار