Navigation Navigation

محتوا محتوا

فرمانده انتظامی استان یزد در رزمایش اقتدار عاشورایی؛

ضرورت توجه اقتصاد مقاومتی، تکیه‌بر توانائی‌های داخلی و نگاه جهادی؛ راهگشای مشکلات کشور


فرمانده انتظامی استان یزد گفت: اگر مسئولان ما موضوع اقتصاد مقاومتی را به جدیت دنبال کنند، به توانائی‌های درون نظام و جوانان عزیز توجه لازم داشته باشند و نگاه جهادی را که برگرفته از تفکر بسیجی است در زندگی خود و مردم جاری سازند مطمئناً جبهه استکبار موفق به پیاده کردن اهداف خود نخواهد شد.

به گزارش یزدامروز؛ سردار محمدرضا میرحیدری بابیان این مطلب که در طول حیات انقلاب اسلامی شجره طیبه بسیج، همواره پرچم‌دار و جلودار بوده است گفت: انقلاب اسلامی در دوران 4 دهه از عمر خود در پرتو رهبری و مدیریت امام راحل و مقام معظم رهبری در جهت احیای فرهنگ عاشورایی حرکت حسینی خود را دنبال کرده و همواره در این حرکت پیشتاز بوده است.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به حضور بسیجیان در عرصه‌های دفاع مقدس، مبارزه با جریان نفاق و دوران سازندگی اظهار داشت: امروز هم که تمامی استکبار در جنگ اقتصادی و فرهنگی در برابر ملت ایران صف‌آرایی کرده باز این بسیج است که پرچم‌دار بوده و در جهت فراهم شدن زمینه ظهور امام زمان (عج) در رکاب ولایت آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

میرحیدری تصریح کرد: پیام حضور پرشور بسیجیان در رزمایش محمد رسول‌الله (2) این است که دشمنان بدانند ملت ایران این نظام و انقلاب را با چنگ و دندان نگه خواهند داشت و در مقابل تمامیت جبهه استکبار خواهند ایستاد.

وی وظیفه مردم و مسئولان را در جنگ اقتصادی کنونی تأسی به فرمایشات مقام معظم رهبری دانست و ابراز داشت: اگر مسئولان ما موضوع اقتصاد مقاومتی را به جدیت دنبال کنند، به توانائی‌های درون نظام و جوانان عزیز توجه لازم داشته باشند و نگاه جهادی را که برگرفته از تفکر بسیجی است در زندگی خود و مردم جاری سازند مطمئناً جبهه استکبارموفق به پیاده کردن اهداف خود نشده و بزرگی ملت ایران به رخ آنان کشیده خواهد شد.

انتهای پیام/ح





آخرین اخبار آخرین اخبار