Navigation Navigation

محتوا محتوا

آیت الله ناصری:

ضرورت رشد همه جانبه دانش آموزان برای مصونیت در مقابل توطئه های دشمن


آیت الله محمد رضا ناصری ددراین دیدار برضرورت تعلیم و تربیت همه جانبه دانش آموزان تاکید کرد و گفت : از آنجائی که استکبار به دنبال دور کردن جوانان ایران از ارزشهای دینی است ، رشد همه جانبه دانش آموزان آنها را در مقابل با توطئه های دشمن مصون می سازد.

به گزارش یزدامروز به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد "مرضیه گرد " معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش در ابتدای سفر یکروزه به یزد به دیدار نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد رفت .

"آیت الله محمد رضا ناصری " دراین دیدار برضرورت تعلیم و تربیت همه جانبه دانش آموزان  تاکید کرد و گفت : از آنجائی که استکبار به دنبال دور کردن جوانان ایران از ارزشهای دینی است ، رشد همه جانبه دانش آموزان آنها را در مقابل با توطئه های دشمن مصون می سازد.

امام جمعه یزد افزود: لازم است ابتدا فعالیت‌های خودمان را بر قشری معطوف کنیم که دشمن سعی بر ضربه زدن به آنها را دارد و علاوه بر توجه به تمام جامعه، به این قشر و مصون‌سازی آنها از تهدیدات فرهنگی دشمنان به صورت ویژه توجه داشته باشیم.

وی حساسیت مدارس غیردولتی را یادآورشد وافزود نظارت مستمر بر این مدارس به ویژه مهدهای کودک یک ضرورت است .

معاون وزیر آموزش و پرورش : دانش آموزان استان یزد درزمینه علمی وتربیتی سرآمد کشورند

مرضیه گرد دراین دیدار با قدردانی از حمایت وهمراهی نماینده ولی فقیه در امر تعلیم وتربیت دانش اموزان افزود : دانش آموزان استان یزد از نظر مسائل علمی ، تربیتی ، دینی و حجاب سرآمد کشورند.

معاون وزیر آموزش وپرورش برنامه های مذهبی ، معنوی و تربیتی مدارس را یک حرکت رو به جلو برای تربیت همه جانبه دانش اموزان خواند وافزود : برنامه های قرانی ، فعالیت های تربیتی ، اردوهای راهیان نوردر کنار فعالیت های علمی  به همراه نظارت و دلسوزی که روحانیت معزز وائمه محترم جمعه دارند زمینه مصونیت دانش آموزان و خنثی کردن برنامه های دشمن را فراهم می سازد.

وی از تلاش ، ایثار، عشق وعلاقه موسسان مدارس غیردولتی استان قدردانی کرد.






آخرین اخبار آخرین اخبار