Navigation Navigation

محتوا محتوا

مسئول موکب الرضا یزد خبر داد

طبخ روزانه بیش از هفت هزار پرس غذای گرم در مناطق سیل زده خوزستان


مسئول موکب الرضا یزد از طبخ روزانه بیش از هفت هزار پرس غذای گرم توسط 40 نفردر سه شیفت کاری خبر داد.

رضا بهشتی مسئول موکب الرضا استان یزد در مصاحبه با یزدامروز؛ در خصوص خدمت‌رسانی   این موکب به مردم سیل‌زده جنوب کشور گفت:این موکب درراستای رسالت نوع‌دوستی خود از تاریخ 19 فروردین‌ماه به‌منظور کمک به مردم مناطق سیل‌زده خوزستان در یادمان شهدای هویزه مستقرشده است.

بهشتی با اشاره به این‌که چهار روستای تابعه شهرستان هویزه تحت پوشش این موکب هستند، افزود:درحال حاضر 1500 نفراز خانواده‌های سیل‌زده مستقر در داخل اردوگاه تحت پوشش موکب الرضا یزد قرار دارند.

وی از طبخ روزانه بیش از هفت هزار پرس غذای گرم توسط 40 نفردر سه شیفت کاری خبر داد و ابراز داشت: متأسفانه به دلیل بحرانی بودن شرایط هویزه هرروز به جمعیت ساکنین در یادمان شهدای این شهرستان افزوده می‌شود.

بهشتی در ادامه تصریح کرد: خدمت به مردم ولایت مدار خوزستان فرصت مناسبی است تا از پذیرایی آن‌ها از زائران حسینی در ایام اربعین  قدردانی شود چراکه مردم میهمان‌نواز خوزستان در ایام اربعین حسینی با تمام وجود از زائران استقبال کرده و به همین دلیل اعضای موکب الرضا یزد درصدد جبران این محبت‌ها بوده و با تمام وجود درحال خدمت‌رسانی  به سیل‌زدگان این منطقه هستند.

مسئول موکب الرضا یزد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به  دستور فرمانده کل پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر تعیین سپاه الغدیر یزد به‌عنوان معین شهرستان هویزه در بحران سیل اخیر گفت: واحد مهندسی سپاه الغدیرید در مناطق سیل‌زده خوزستان خدمات ارزشمندی را به مردم این شهر ارائه کرده و حضور نیروهای انسانی متعدد با تخصص‌های مختلف در استان خوزستان،نماد بارز همدلی ملت ایران است.

وی افزود: بازاریان خیر و نوع‌دوست یزدی نیز با ارسال اقلام و مواد خوراکی مختلف نقش مهمی در ارائه خدمت موکب الرضا به سیل‌زدگان خوزستان ایفا کردند.

بهشتی در پایان با اشاره به خسارات وارده به مردم سیل‌زده خوزستان تصریح کرد: مردم این مناطق که قبل از وقوع سیل از امکانات خوبی برخوردار بودند حال نیازمند امکانات اولیه زندگی هستند و به همین دلیل باید مسئولان اقدامات جدی درراستای رفع نیاز آنان انجام دهند.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار