Navigation Navigation

محتوا محتوا

مدير مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازي استان يزد خبر داد

قرین به 80درصد از واحدهای مسکن مهر استان یزد، واگذار شد


مدير مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازي استان يزد گفت: از 21 هزار واحد مسکن مهر اين استان تاکنون تسهيلات بانکي 16 هزار و 383 واحد يعني 77.8 درصد تقسيط و واگذار شده است.

به گزارش یزدامـــروز،داود دانشگر، مدير مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازي استان يزد گفت: بر اساس ارزيابي وزارت راه و شهرسازي از عملکرد کشوري طرح مسکن مهر اين اداره کل در جايگاه دوم کشوري قرار گرفت.


وي افزود: با توجه به اين که طبق برنامه مشخص شده بيش از 21 هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت و بهره‌برداري از تسهيلات بانکي بهره‌مند شده‌اند که از اين تعداد تاکنون 16 هزار و 383 واحد از آن تا نيمه دوم مرداد 94 فروش اقساطي شده است.


مدير مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازي يزد ادامه داد: بر همين اساس اين استان با پيشرفت 77.8 درصدي با اختلاف قابل توجه در مقايسه با ساير استان‌ها در رتبه دوم قرار گرفته و اميدواريم در نيمه دوم ماه جاري نيز شاهد پنجمين مرحله افتتاح رسمي دو هزار و 392 واحد مسکن مهر با حضور مقامات عالي وزارتي در استان باشيم.


در مرحله چهارم افتتاح و واگذاري مسکن مهر استان يزد در بهمن سال گذشته دو هزار و 71 واحد مسکن مهر با حضور قائم‌مقام وزير راه و شهرسازي و مسوولان استاني به بهره‌برداري رسيد.


از مجموع واحدهاي مسکن مهر استان يزد 3 هزار و 745 واحد مربوط به شهرهاي زير 25 هزار نفر است.


بيش از 9 هزار واحد از واحدهاي مسکن مهر استان در سال 91 و بيش از 5 هزار واحد نيز در سال 92 افتتاح شده است.


مديرکل راه و شهرسازي يزد چندي قبل اعلام کرده بوده 7 هزار و 60 واحد مسکن مهر باقيمانده نيز تا پايان سال افتتاح و پرونده اين مجموعه تا پايان سال بسته مي‌شود.

 

موج






آخرین اخبار آخرین اخبار