Navigation Navigation

محتوا محتوا

در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست؛

مردم دارالعباده این بار هم حماسه می‌آفرینند


شایسته است مردم دارالعباده یزد نیز به تاسی از مقتدای خود، در همین ساعات اولیه به سوی صندوق های رای بشتابند و با آرای خویش گامی تاثیرگذار....

یزدامروز؛ سرانجام پس از روزها و هفته ها بحث‌ و بررسی درباره انتخابات مجلسین خبرگان رهبری و شورای اسلامی، هفتم اسفندماه فرارسید و دوست و دشمن، حساس تر از هر زمان انتخابات ایران اسلامی را رصد می کنند؛ انتخاباتی که با حضور گسترده مردم می تواند به سان سیلی محکمی بر صورت دشمنان قسم خورده فرودآيد و دوستان را غرق در سرور و بهجت کند.

رهبر معظم انقلاب امروز هم در دقایق آغازین رای گیری اقدام به حضور در پای صندوق رای کردند تا بار دیگر الگویی باشند از شتاب در کار خیر؛ کاری خیری به وسعت و اهمیت کم‌نظیر انتخابات.

ایشان پس از انداختن آرای خود در صندوق‌ها، فرمودند: در معارف و دستورات اسلامی، سرعت عمل در کار خیر توصیه شده، همیشه باید در کار خیر پیش‌رو باشیم، ما خواستیم که در این کار خیر و بزرگ مسئله انتخابات که هم وظیفه ما و هم حق ماست در اولین ساعات ممکن شرکت کنیم.

از این رو شایسته است آحاد مردم ایران اسلامی به ویژه مردم دارالعباده یزد نیز به تاسی از مقتدای خود، در همین ساعات اولیه به سوی صندوق های رای بشتابند و با آرای خود، گامی تاثیرگذاردر تقویت ایران اسلامی و خونبهای شهدای گرانقدر بردارند.

اهمیت انتخابات در اعتلای کشور چنان است که رهبری تاکید کرده اند کسانی که حتی با نظام جمهوری اسلامی مشکل دارند، در انتخابات شرکت کنند. این نکته بدین معناست که همه شهروندان و اتباع ایران چه در داخل و چه در خارج کشور باید از فرصت انتخابات بهره گیرند و حتی اگر با جمهوری اسلامی هم مشکل دارند، با رای خود به تقویت ایران کمک کنند.

آرای من و تو و فردفرد ملت ایران هنگامی که به هم برسند، چنان سیلی خروشان توطئه‌های دشمنان و برنامه‌هایشان را در هم پیچد و راه را برای پیشرفت بیش از پیش کشور و کاهش مشکلات در ابعاد گوناگون فراهم می‌سازد. به امید حضور باشکوه مردم دارالعباده در پای صندوق های رای و رقم زدن حماسه‌ای تاریخی؛ حماسه‌ای که مایه سربلندی‌مان در محضرشهدای دیارمان و امام‌شان گردد.

 





آخرین اخبار آخرین اخبار