Navigation Navigation

محتوا محتوا

خطیب جمعه یزد:

مسوولان به دور از سیاست بازی،فشارهای اقتصادی بر قشر محروم را کاهش دهند


خطیب این هفته نماز جمعه یزد با تأکید بر اینکه مسئولین باید با همدلی و وحدت و با عزمی جهادی به دنبال حل معضلات کشور به‌خصوص مشکلات معیشتی مردن باشند، بیان داشت: مدیران باید فشارهای اقتصادی بر قشر محروم و کم‌توان جامعه را با تدابیری صحیح و تصمیم‌گیری‌های سریع کاهش دهند.

به گزارش یزد امروز، آیت‌الله محمدرضا ناصری امام‌جمعه یزد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد با اشاره به حوادث اخیر و توطئه و فتنه‌انگیزی‌های دشمنان اضافه کرد: در طول این سال‌ها هر گروه و جریانی که با ایران اسلامی دشمنی کرد و قصد ضربه به انقلاب را داشت، به یاری خداوند رسوا شد چراکه شاهد بودیم همواره مردم با هوشیاری و بصیرت و صبر خود نقشه‌های شوم آن‌ها را بی‌نتیجه گذاشتند.

آیت‌الله ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی ادعاهای دشمنان به‌خصوص آمریکای جنایتکار، مبنی بر اینکه دلسوز مردم ایران و به فکر آن‌ها هستند، خاطرنشان کرد: مردم در این سال‌ها شاهد این بودند که دشمنان با تحریم‌های ظالمانه به دنبال فشار آوردن به مردم بودند و برای جلوگیری از پیشرفت و آبادانی ایران از هیچ توطئه‌ای دریغ نکردند و هرگز فریب ادعاهای آن‌ها را نمی‌خورند.

خطیب این هفته نماز جمعه یزد با تأکید بر اینکه مسئولین باید با همدلی و وحدت و با عزمی جهادی به دنبال حل معضلات کشور به‌خصوص مشکلات معیشتی مردن باشند، بیان داشت: مسوولان به دور از سیاست بازی به فکر مردم همیشه در صحنه و مدافعان حقیقی انقلاب اسلامی باشند و اقتصاد مقاومتی را که برای برخی مدیران در حد شعار باقی‌مانده و در عمل دنبال کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بابیان اینکه توجه بیشتر به صنایع خرد، حذف کاغذبازی‌ها و روندهای طولانی اداری و نظارت بهتر بر بازار باید در دستور کار مسئولین ذی‌ربط قرار بگیرد، تصریح کرد: مدیران باید فشارهای اقتصادی بر قشر محروم و کم‌توان جامعه را با تدابیری صحیح و تصمیم‌گیری‌های سریع کاهش دهند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه توجه به امکانات تفریحی مناسب برای بانوان را متذکر شد و گفت: بودجه‌های فرهنگی استان باید در راستای تربیت و رشد اخلاق جامعه و ترویج مبانی اسلامی هزینه شود.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار