Navigation Navigation

محتوا محتوا

امام جمعه زارچ:

نفوذ؛ قصد دشمن از نشان دادن چراغ سبز به نخبگان/برنامه ریزی دشمن برای انتخابات


امام جمعه زارچ با بیان اینکه متاسفانه دشمن برای عده ای در کشور به خصوص جامعه نخبگان چراغ سبز نشان می دهدافزود: دشمن سعی دارد تا اندیشه و افکار خود را به نخبگان تحمیل کند و این خود یک نفوذ و تهدید به حساب آمده و مسئولان باید مراقب و هوشیار باشند.

به گزارش خبرنگار یزد امروز از زارچ ؛ امام جمعه زارچ در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرارسیدن ماه صفر و مناسبت های این ماه گفت :ماه صفر ماه پر مصیبتی است که دو حادثه عبرت پذیردر آن رخ داده و باید از آن درس گرفت.

حجت الاسلام محمود دهقان نیری افزود: حادثه سقیفه و فتنه حکمیت دو حادثه ای بود که ریشه آن جهل و نا اگاهی مسلمانان آن زمان بوده و این حوادث  به فاصله انداختن بین قرآن و عترت  منجر شد.

امام جمعه زارچ با تبریک ولادت امام موسی کاظم(علیه السلام) در ادامه به سخنان رهبر معظم انقلاب در هفته‌های اخیر در خصوص خطرات نفوذ  دشمن اشاره کرد و اظهار داشت: همان طور که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند نفوذ دشمن از تهدیدهای بزرگ شیطان بزرگ است که اگر ما چشم خود را باز کنیم آثار جنایات و راههای نفوذ استکبار را خواهیم دید.

وی با بیان اینکه متاسفانه دشمن برای عده ای در کشور به خصوص جامعه نخبگان چراغ سبز نشان می دهد و سعی دارد تا آنها را جذب افکار خود کند، افزود: دشمن سعی دارد تا اندیشه و افکار خود را به نخبگان  تحمیل کند و این خود یک نفوذ و تهدید به حساب آمده و مسئولان باید مراقب و هوشیار باشند.

خطیب نماز جمعه زارچ با اشاره به برنامه‌های دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی گفت: انتخابات هم یکی از فرصت‌هایی است که می‌توان وحدت ملی مورد تاکید رهبر انقلاب را در آن به نمایش گذاشت و هم راهی برای ورود و نفوذ دشمن است.

حجت الاسلام دهقان  برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال جاری را بسیار مهم توصیف و تصریح کرد: قطعا دشمن برای این دو انتخابات برنامه دارد.

امام جمعه زارچ  افزود: ‌باید کاری کنیم که خدایی‌نکرده مجلسی شبیه آنچه قبلا دیدیم پدید نیاید. زیرا با توجه به شرایط و در صورت عدم هوشیاری ممکن است دوباره چنان مجلسی و یا حتی بدتر از آن ایجاد شود.






آخرین اخبار آخرین اخبار