Navigation Navigation

محتوا محتوا


واکنش عضو شورای شهر یزد به انتشار یک مطلب در فضای مجازی!


عضو شورای شهر یزد در خصوص واکنش به برگزاری مراسم جشن ثبت جهانی در یزد گفت: چرا در خصوص هزینه کرد جشن ثبت جهانی هیچ اطلاع رسانی نشده و مشخص نیست سهم شهرداری در این جشن چقدر و چگونه است؟

 به گزارش خبرنگار یزدامروز،‌ سیدعلی محمد پاکنژاد در خصوص واکنش به برگزاری مراسم جشن ثبت جهانی در یزد گفت: هرچند این برنامه برای شادابی و نشاط اجتماعی تدارک دیده شده و با واکنش های مختلفی از سوی موافقان و مخالفان روبرو شد اما این نقد را وارد می دانم که چرا در خصوص هزینه کرد آن هیچ اطلاع رسانی نشده و مشخص نشد سهم شهرداری در این جشن چقدر و چگونه است؟ و طرحی که شورا از آن دفاع می کند به چه منوال انجام می شود؟

پاکنژاد افزود: من متعجب بودم چگونه عددورقم اعلام می شود در حالی که هیچ مصوبه ای در شورا به تصویب نرسیده بود و باید تمام هزینه کردها با تصویب شورا باشد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون نیز عنوان می شود که برگزاری جشن به صدا و سیما واگذار شده اما مشخص نیست که نقش شهرداری و شورای شهر در این زمینه چیست؟ ردیف بودجه برگزاری این مراسم ازکجا و چگونه است؟ بنده به عنوان عضو شورا هیچ اطلاعی در این زمینه ندارم و بهتر است ما را در جریان قرار دهید.

عضو شورای شهر یزد در بخش دیگری از سخنانش به مباحث مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر تعهد مسئولان استان نسبت به عدم پیگیری قضائی مسببین خسارت به خط لوله آب انتقالی یزد اشاره کرد و اظهار داشت: به عنوان نماینده مردم می خواهم اگر این مسئله واقعیت داشته یعنی مسئولان برای عده ای مصونیت قضائی قائل شده اند بنابراین باید در این زمینه پاسخگو باشند و اگر هم چنین چیزی صحت ندارد مسئولان اقدامات انجام شده برای پیگیری قضائی موضوع را به سمع و نظر مردم برسانند.

پاکنژاد تاکید کرد: این که بین مردم یزد و اصفهان همیشه مودت وجود داشته و دارد شکی نیست اما افرادی می خواهند به این ارتباط لطمه وارد کنند و در اینجا لازم میدانم از مواضع نماینده محترم ولی فقیه و استاندار اصفهان در این زمینه  تشکر کنم و باز تاکید میکنم که باید افرادی که به خط لوله انتقالی یزد خسارت وارد کردند مورد تعقیب قضائی  قرار گیرند.

لازم به ذکر است سفید رئیس شورای شهر یزد پس از سخنان پاکنژاد گفت: اولا از اعضای محترم می خواهم قبل از طرح هر تذکری نسبت به آن بررسی داشته و آخرین اطلاعات را کسب کنند و دوما در صورت موافقت اعضا تمام تذکرات مطرح‌شده در صحن توسط دبیر شورا مکتوب شده و با امضای بنده به دستگاه ها و مراجع ذیربط برای پیگیری ارسال شود.
 

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار