Navigation Navigation

محتوا محتوا

استاندار یزد در جشن خبرنگاران:

وظیفه مهم خبرنگاران اطلاع رسانی صحیح و هدفمنداست


استاندار یزد با تاکید به نقش رسانه ها در توسعه پایدار استان، گفت: اطلاع رسانی صحیح ، هدفمند ، شفاف ، هدایت و روشنگری افکار عمومی از وظایف مهم خبرنگاران رسانه های گروهی است.

 سید محمد میرمحمدی شنبه شب در مراسمی که به مناسبت روز خبرنگار (17مرداد) در یکی از باغ های تاریخی شهر تفت برگزار شد، افزود: خبرنگاری مسئولیت سنگینی است ، آنها با از خودگذشتگی، صبر و امانتداری به مردم و جامعه خدمت می کنند.

وی ادامه داد: فعالان عرصه خبر با تهیه و ارایه اخبار و گزارش های خود ، مثبت نگری را در جامعه ترویج کنند و با ترویج آرامش و امید ، جلو هرگونه دغدغه را می گیرند و روحیه گذشت ، محبت و برادری را گسترش می دهند.

استاندار یزد بیان کرد: خبرنگاران رسانه های گروهی مسئولیت خود را در قبال استان و مردم به خوبی انجام می دهند و در بیان ظرفیت ها، فرهنگ دینی و ارزشی را نیز به خوبی انجام می دهند.

میرمحمدی افزود: اصحاب رسانه در بخش های مخلف وظیفه دارند ارزش های ملی و استانی را به نحوی شایسته و دقیقی منعکس کنند.

استاندار یزد تاکید کرد: توسعه فرهنگ کار ، انعکاس تازه های پژوهشی ، گشودن فضای گفتمان ، اشاعه نظر بزرگان ، توسعه ادب اجتماعی ، گسترش اخلاق دینی و بستر سازی مناسب برای شکوفایی ظرفیت ها از دیگر وظایف خبرنگاران است.

میرمحمدی اظهار کرد: رسانه ها باید مردم را با القای واژه ها و روش های مناسب به سوی اهداف و ارزش های عالی هدایت کنند و نقش خود را در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ناهنجاری ها نیز به خوبی انجام دهند.

استاندار یزد در ادامه به اهمیت همدلی و تعامل سازنده بین خبرنگاران و ارتباط صمیمی آنها با اعضای خانه مطبوعات اشاره کرد و یاد آورشد: همه باید برای تقویت خانه این نهاد فرهنگی مطبوعاتی و رونق هرچه بیشتر آن برای تحقق اهداف و برنامه ها در استان کمک کنند.

میرمحمدی اظهار کرد: خانه مطبوعات فضا و مکان مناسبی برای همدلی و همکاری و کمک همه جانبه فعالان رسانه ها در استان است که دور هم جمع شونده و با برنامه ریزی برای ارتقای فرهنگ و برنامه های مورد نیاز استان تلاش کنند .

همچنین در این مراسم برنامه های متنوع فرهنگی اجرا شد.

در مراسم یاد شده محمد علی طالبی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری ، تعدادی از مدیران ، فرمانداران و خانواده خبرنگاران و فعالان رسانه ای حضور داشتند.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار