Navigation Navigation

محتوا محتوا

رئیس کل دادگستری استان یزد:

کلید استمرار نظام در دست مسئولین است


رئیس کل دادگستری استان یزد در پنجمین نشست شورای سیاست‌گذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان یزد کلید استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران را در دست مسئولین دانست.

به گزارش خبرنگار یزدامروز، محمدرضا حبیبی عصر امروز در پنجمین نشست شورای سیاست‌گذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان یزد کلید استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران را در دست مسئولین دانست و گفت: در شرایط کنونی مردم به  مسئولین خود نگاه می کنند و مسئولین نیز باید در این زمینه اهتمام ویژه ای داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان یزد افزود: اگر مردم احساس کنند که مسئولین در زمینه خدمت گذاری به آنان از هیچ تلاشی فروگذار نیستند، مثل گذشته همراه نظام خواهند بود و این همراهی در شرایط کنونی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

حبیبی تصریح کرد: علیرغم تمامی کارشکنی‌ها، انقلاب در طول عمر چهل‌ساله خود پیشرفت‌های زیادی را در عرصه‌های گوناگون رقم زده است و در شرایط کنونی نیز زبان هنر بهترین روش برای انتقال این دستاوردها به نسل جدید است.
وی به‌ضرورت کارگروه هنری در راستای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و ابراز داشت: انجام کار هنری در ایام دهه فجر در خصوص بازگو کردن اقدامات چهل‌ساله انقلاب اهمیت ویژه‌ای دارد و برای این مهم بایستی از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد.

انتهای پیام/ح

 






آخرین اخبار آخرین اخبار