Navigation Navigation

محتوا محتوا

مسئول واحد قرآن و عترت اداره ارشاد استان یزد:

یکصد اثر خوشنویسی و نسخ خطی قرآن در نمایشگاه علوم قرآنی یزد به نمایش گذاشته شده است


مسئول واحد قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از نمایش بیش از ۱۰۰ اثر خوشنویسی و نقاشی خط با موضوع قرآنی در نمایشگاه علوم قرآنی یزد خبر داد.

به گزارش یزدامروز؛ حسین دشتی در نشستی خبری با اشاره به برپایی نمایشگاه علوم قرآنی از امروز به مدت ۱۰ روز اظهار داشت: در این نمایشگاه علاوه بر آثار خوشنویسی و نقاشی خط، تعداد زیادی از آثار تجسمی با موضوع قرآنی نیز به نمایش درخواهد آمد.

وی همچنین از به نمایش گذاشتن تعدادی از نسخ خطی قرآن کریم در این نمایشگاه خبر داد و بیان کرد: نسخ خطی با همکاری مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد در اختیار اداره ارشاد قرار داده شده تا در نمایشگاه در معرض دید عموم علاقمندان قرار گیرد.

دشتی با اشاره به برخی از برنامه های جنبی نمایشگاه علوم قرآنی در یزد افزود: در این نمایشگاه قرار است از ۱۰ فعال قرآنی استان یزد تجلیل شود.

مسئول واحد قرآن و عترت اداره ارشاد استان یزد یادآور شد: در این نمایشگاه موسسات فعال قرآنی نیز حضور دارند و در غرفه های خود مشغول فعالیت هستند.

دشتی همچنین از کتابت و خوشنویسی قرآن کریم در این نمایشگاه به عنوان یکی از برنامه های جنبی خبر داد و عنوان کرد: برگزاری ۱۰ محفل انس با قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان در این نمایشگاه نیز از دیگر برنامه های جنبی نمایشگاه علوم قرآنی یزد است.

به گزارش مهر، نمایشگاه علوم قرآنی عصر امروز با حضور مسئولان استان و جمعی از فعالان حوزه قرآن و عترت در حسینیه صاحب الزمان (عج) محمودآباد یزد افتتاح می‌شود و تا ۲۶ خرداد هر شب از ساعت ۲۱ تا یک بامداد برای بازدید عموم دایر خواهد بود.






آخرین اخبار آخرین اخبار