ID : 11332148
سر لشکر فیروز آبادی:

«بازرسی»، چشم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا است


رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سومین همایش ایمنی در نیروهای مسلح گفت: قوام نیروهای مسلح که خود باعث قوام استقلال کشور است از طریق بازرسی حفظ می‌شود.

به گزارش یزدرسا  به نقل از به گزارش روابط عمومی ارتش، سردار سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سومین همایش ایمنی در نیروهای مسلح با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و گرامیداشت روز پرستار طی سخنانی پرستاران را انسان هایی عزیز دانست که کار بزرگ خدمت و مهرورزی به دیگران را انجام می دهند.


وی در ادامه سخنانش حضرت زینب(س) را پیام آور واقعی کربلا دانست که پیام واقعی و درست نهضت عاشورا را که همانا جدایی اسلام راستین محمدی از اسلام دروغین یزیدیان بود در دل تارخ ثبت نمود.


رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: امروز درک تفاوت بین اسلام راستین و اسلام دروغین شاید زیاد سخت نباشد اما اگر قیام عاشورا نبود و پیام درست و واقعی آن توسط حضرت زینب (س) منتقل نمی شد شاید دیگر چیزی از اسلام ناب و راستین باقی نمی ماند لذا پرستاران باید به خود افتخار کنند که روز ولادت چنین بانوی بزرگواری روز گرامیداشت مقام پرستار است.


سرلشکر فیروز آبادی در ادامه سخنانش با اشاره به اهمیت نیروهای مسلح در امنیت و قوام استقلال کشور افزود: همانگونه که نیروهای مسلح نقش بسیار مهمی در استقلال کشور دارند، ایمنی و سلامت در خود نیروهای مسلح نیز بسیار مهم و اثر گذار است.


او در پایان سخنانش بازرسی را مسئول ایجاد ایمنی در نیروهای مسلح و چشم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا دانست و افزود: قوام نیروهای مسلح که باعث قوام استقلال کشور می شود از طریق بازرسی حفظ می گردد.


شایان ذکر است در این مراسم از خانواده معظم شهدای عرصه ایمنی و سلامت، برگزیدگان ایمنی و پرستاران نمونه نیروهای مسلح با اهدای لوح یادبود تقدیر به عمل آمد.  

 

انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.