ID : 26645958
فرمانده ناحیه بسیج اردکان:

«سینما هویزه» در اردکان افتتاح می‌شود


سينماي ارزشي هويزه روز چهارشنبه در اردکان افتتاح مي شود.

به گزارش یزدرسا به نقل از اردکان گويا؛ فرمانده بسیج ناحیه اردکان در خصوص افتتاح سینما هویزه در اردکان گفت: در زمانه‌ای که ملت و کشور ما موردتهاجم فرهنگی غرب قرارگرفته و فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی  از سوی غرب تهدید می‌شود، سازمان بسیج مستضعفین کشور با درک صحیح و دقیق و به‌موقع شرایط و باروحیه جهادی و مسئولیت‌پذیری خود وارد این میدان و عرصه پیچیده، ظریف و پررمزوراز شده تا بتواند پابه‌پای فیلم‌سازان کشور جلو برود.

سرهنگ پاسدار علی دهقانی افزود: متأسفانه عده‌ای از فیلم‌سازان داخلی هم پا و هم‌قدم جبهه دشمن شده و دست به تولید و ساخت فیلم‌هایی زده‌اند که فرهنگ شیطانی را به‌جای فرهنگ الهی به ملت شریف ایران القاء و تزریق می‌کند و البته بوق‌های تبلیغاتی و بودجه‌های کلان در اختیار این طیف قرارگرفته و از آن‌طرف فیلم‌سازان و هنرمندان متعهد و ارزشی به یک حاشیه و مظلومیت معنادار و قابل‌تأمل کشانده شده‌اند.

وی گفت: سازمان بسیج مستضعفین کشور تصمیم گرفت با یک اقدام عملی رسالت خود، که توجه و اهمیت ویژه دادن به طیف فیلم‌سازان و هنرمندان متعهد و ارزشی است را، با احداث سالن‌های سینما در شهرهای مختلف کشور ادا کند، ازاین‌رو ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردکان بعد از یک تلاش چندین ماهه ، سالن بسیج شهرستان اردکان را با تغیر کاربری به یک سالن سینمای مجهز و مطلوب تبدیل کرد.

دهقانی با اشاره به هدف بالای بازگشایی این سینما ادامه داد: سینما هویزه اردکان امروز از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و فرهنگ اصیل ایرانی و همان رسالت شهدا را دنبال می‌کند.

فرمانده بسیج ناحیه اردکان تصریح کرد: شانس افتتاحیه این سینما روز چهارشنبه 20/11/95ساعت30:18 با حضور مسئولین سازمان بسیج و شهرستان و شانس بعد ساعت 30:20مناسبت ایام‌الله دهه فجر جهت عموم و به‌صورت رایگان صورت می‌گیرد.

دهقانی در پایان از مردم شریف اردکان خواست تا با حضور پررنگ خود در افتتاحیه و همچنین در ادامه کار سینما، از هنرمندان و فیلم‌سازان متعهد و ارزشی کشور دفاع و حمایت کنند.

انتهاي پيام/ر

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.