ID : 16849007
امام جمعه اشکذر:

«مسئولیت‌پذیری» و «بصیرت»؛ دو شاخصه بسیج است/ سیاست دوگانه غرب در مبارزه با تروریسم


امام جمعه اشکذر، با اشاره به پنجم آذرماه سالروز فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین بیان داشت:بسیج دارای دو شاخصه مسئولیت‌پذیری و داشتن بصیرت است.

 به گزارش یزدرسا به نقل از  نسیم صادق امام جمعه اشکذر در خطبه های این هفته نماز جمعه، با اشاره به پنجم آذرماه سالروز فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین بیان داشت:بسیج دارای دو ویژگی مسئولیت‌پذیری و داشتن بصیرت است.

"حجت الاسلام والمسلمین طالبیان" ادامه داد:امروز بسیج نه تنها در ایران بلکه در دنیا، جهانی شده است و اگر انصارالله در یمن، حزب‌الله در لبنان و مسلمانان در سوریه و عراق و دیگر کشورها با حداقل امکانات در برابر دشمن ایستاده‌اند به سبب برخورداری از فرهنگ بسیجی است.

امام جمعه اشکذربسیج را یک نیروی پشتیبان ولایت فقیه دانست و گفت: در همه عرصه‌ها این بسیجیان بودند که نقشه های دشمنان را منحدم کردند و انها را از اهدافش باز داشتند.

وی  تصریح کرد:  بسیجی در همه عرصه‌ها با تمام وجود تلاش کرده و در واقع پشتوانه نظام، بسیج است.

طالبیان داعش را  نیروهایی احمق و نادانی‌ دانست که با حمایت‌های آمریکا و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس بر ضد اسلام حرکت می‌کنند.

امام جمعه اشکذر در ادامه خطبه های خود به حوادث اخیر کشور فرانسه اشاره کرد و ادامه داد: رسانه های غربی به این حادثه بسیار بیشتر از حوادث خاورمیانه پرداختند در حالی این کشور هابسیار بیشتر از داعش ضربه خوده اند که نشانگر  سیاست دوگانه غرب در مبارزه با تروریسم است.

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.