ID : 12035287
فرمانداراشکذر:درانتخابات پیش رونباید«له یا علیه»شخصی موضع‌گیری شود

«15 میلیارد»بودجه تخصیص یافته اشکذر در سال 94/ اعتبار مناطق محروم به خضرآباد رسید


فرماندار اشکذر در اشاراتی به میزان بودجه اختصاص یافته به شهرستان اشکذر در سال جدید گفت: مجموع اعتبارات تخصیص یافته به این شهرستان میزان 10 میلیارد تومان و با احتساب بودجه شهرداری ها مبلغی بالغ بر 15 میلیارد تومان است که بودجه مربوط به مناطق محروم به خضرآباد تعلق گرفته است.

به گزارش یزد رسا به نقل از نسیم صادق، فرماندار اشکذر در اولین نشست شورای اداری این شهرستان ضمن اشاره به نام گذاری سال جدید به نام "همدلی و همزبانی دولت و ملت" گفت: التزام عملی به این شعار سرلوحه کار ما در سال جدید است.

 

"محمد علی شاه حسینی" فرماندار اشکذر در ادامه با اشاره به ابلاغ قانون بودجه 94 افزود: از اعتبارات ماده 180 میزان 113 میلیارد تومان به استان بزد اختصاص یافته که از این میزان 60 درصد آن در اختیار دستگاه های استانی و 40 درصد آن در اختیار دستگاه های ملی است.

 

شاه حسینی در اشاراتی به میزان بودجه اختصاص یافته به شهرستان اشکذر در سال جدید گفت: مجموع اعتبارات تخصیص یافته به این شهرستان میزان 10 میلیارد تومان و با احتساب بودجه شهرداری ها مبلغی بالغ بر 15 میلیارد تومان است که بودجه مربوط به مناطق محروم به خضرآباد تعلق گرفته است.

 

وی بر ضرورت پیگیری مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان به منظور جذب این پول اظهار داشت: مدیران ادارات اشکذر هرچه زودتر برنامه های اجرایی خود را در سال جدید به فرمانداری ارسال کنند.

 

فرماندار اشکذر در ادامه به تهیه رویکردهای کاری فرمانداری اشکذر در سال جدید، در قالب یک برنامه 8 ماده ای تصریح کرد: از برنامه های این سند می توان به برنامه های زیست محیطی، فعالیت های کشاورزی، توسعه آموزش عالی و غیره اشاره کرد.

 

شاه حسینی در ادامه به برگزاری سه انتخابات مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و میان دوره ای شوراها در سال جدید اشاره کرد و گفت: نقش دولت در انتخابات تهیه کردن زمینه حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات است و باید مواظب بود تا له یا علیه کسی موضع گیری نشود.

انتهای پیام/ع



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.