ID : 25046828
ظهر امروز برگزار شد

اجتماع بزرگ عزاداران رضوی در اردکان+ تصاویر


همزمان با سالروز شهادت حضرت امام رضا علیه السلام اجتماع بزرگ عزاداران رضوی در اردکان برگزار شد .

به گزارش یزد رسا به نقل از اردکان گویا ؛ همزمان با سالروز شهادت حضرت امام رضا علیه السلام اجتماع بزرگ عزاداران رضوی در اردکان برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در سخنانی ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت امام رضا علیه السلام به بیان فضیلت زیارت آن حضرت پرداخت .

وی گفت : زیارت با معرفت ائمه اطهار (علیهم السلام) موجب شفاعت می شود و برای رسیدن به معرفت باید ولایت اولیاء خداوند را بپذیریم .

امام جمعه اردکان با اشاره به ایجاد شبهه در زمینه کمک به مسلمانان در سایر نقاط دنیا اظهار داشت : کمک به سایر مسلمانان و دفاع از مظلومان به نوعی اطاعت از پیامبر و حجت خداوند است .

وی افزود : اهل بیت (علیهم السلام) از ما می خواهند که در برابر دیگران بی تفاوت نباشیم .

قرائت شعر توسط پدر شهید کمالی ، مداحی و سینه زنی ، قرائت زیارت حضرت امام رضا (علیه السلام) ، اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت امام جمعه اردکان و اجرای طرح ختم قرآن و صلوات هدیه به روح پاک و مطهر حضرت امام رضا (علیه السلام) از دیگر برنامه های این مراسم بود .

لازم به ذکر است که اجتماع بزرگ عزاداران رضوی با حضور گسترده و با شکوه ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت در محل امامزاده میرشمس الحق اردکان برگزار شد .




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.