ID : 31753483
سرمربي تيم صنايع اردکان:

اردکانی‌ها تحمل خود را بالا ببرند


سرمربي تيم صنايع اردکان گفت: بازهم تأکید وتوصیه من به دوستان این است که آستانه ی صبر وتحمل خودشان رابالاببرند ، چرا که ما یک تیم بومی هستم و تلاشمان را می کنیم تا 80در صد از بازیکنان تیم بومی باشند.

به گزارش یزد رسا، محمدرضا دامغانی در مصاحبه با اردکان گویا در خصوص آمادگی و سطح توانایی های تیم صنایع گفت:کمتر۱۰روز است که با مجموعه باشگاه صنایع اردکان به توافق رسیدیم و بازیکن هایی را جذب و دور هم جمع کردیم و صبح و بعدازظهر تقریبا۶الی۷ساعت تمرین کردیم.دو بازیکنی که در مجموعه حضور دارند کمتر از سه روز است که به مجموعه ی ما،اضافه شدند.

سرمربی تیم والیبال صنایع اردکان افزود: باتوجه به اینکه مسابقات چهارشنبه شروع میشود، بعضی ازتیم ها ازماه های قبل کار تیمی راشروع کردند همانند تیم لاستیک کرمان که اولین حریف ما در مسابقات هستند. این تیم با توجه به تأکید در حضور درلیگ دسته یک، بازیکن های خود را غیر بومی انتخاب کردند و بسیاری از مشکلاتی که تیم اردکان با آن مواجه شده است را نداشتند. در مجموع۱۰روز است که اینجا جمع شدیم و تلاش خود را به کارگرفتیم و توانستیم کارهایی هم انجام دهیم.

سرمربی تیم صنایع اردکان باتوجه به ورود بازیکنان بومی به این تیم افزود:هیچ یک از بازیکنان بومی که در تیم شرکت دارند، در ۱۰سال گذشته و حتی بیشتر بازی نداشتند اما در این تیم استعداد وجود دارد، بازیکنان مستعد وخوبی هم هست که امید به بازی آن ها درآینده و رسیدن به نتیجه مطلبوب وجود دارد.هدف ما جذب بازیکنان بومی است،بستر تیم محیا است ومن این تبریک رامی گویم که در کل، بازیکنان تیم بومی هستند.

سرمربی تیم والیبال اردکان تأکید کرد:ما اجباری برای برد نداریم چرا که هدف ما جذب بازیکنان بومی است که در سال های آینده مطرح شوند،  تحقق این امر مستلزم زمان است وباشگاه در سال اول و دوم به اهدافش نمی رسد.الحمدلله کار ما اساسی شروع شده و خواهش من از همه این است که آستانه ی صبر وتحمل خود را، مخصوصا دوستانی که هزینه کردند تقویت کنند و بالا ببرند، در حقیقت تیمی با بازیکنان تازه جذب شده ی بومی، برای رسیدن به اهدافش نیاز به زمان دارد.

دامغانی در ادامه افزود:همه تیم ها ،در هر سطوحی مشکلاتی دارند و ماهم ازاین قاعده مستثنی نیستیم اما مشکلات غیر قابل حل نیست. م شکلات ما روز به روز مرتفع می شود و دوستان در مجموعه باشگاه کار خود را با توان به پیش می برند.بازهم تأکید وتوصیه من به دوستان این است که آستانه ی صبر وتحمل خودشان رابالاببرند ، چرا که ما یک تیم بومی هستم و تلاشمان را می کنیم تا 80در صد از بازیکنان تیم بومی باشند.

وی در خصوص پیش بینی برای بازی با کرمان اظهارداشت: ما اطلاعات وحتی فیلمی از بازی حریف نداریم .تمام بازیکنان تیم حریف از نظر فنی و بر روی کاغذ از مابهتر است اما به این معنا نیست که ما حریف دست و پا بسته ای برای آنها باشیم، ما تلاش خود را میکنیم. متاسفانه ما وقت برای بازی تدارکاتی نداشتیم ،اما به شدت درین چندروز کاربدنی انجام دادیم و تلاش بسیاری برای بالا بردن سطح توانایی تیم کردیم و اما چیزی که برد و باخت بازی رامشخص میکند در زمین بازی است.

انتهای پیام/ ف.م




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.