ID : 16132535
روز گذشته صورت گرفت

آزادی «19 زندانی» محکوم به جرائم مالی غیر عمد در یزد+تصاویر


روز گذشته 19 نفر از زندانیان محکوم به جرائم مالی غیر عمد با مساعدت خیرین و نهاد های قضایی استان، از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

به گزارش یزدرسا به نقل از عصرسیاست، مراسم آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد با حضوررئیس و معاون دادگستری استان یزد، اعضای هیات مدیره و مدیر عامل شرکت پیشگامان یزد، جمعی از مسئولین و خانواده زندانیان امروز صبح در محل اداره کل زندان ها برگزار شد که طی آن 19 زندانی محکوم از بند رها شده و به اغوش خانواده های خود بازگشتند.

عباسعلی امینی معاون معاونت اداری ، مالی و پشتیبانی دادگستری استان یزد در این باره عنوان کرد: ستاد دیه استان یزد که متشکل از رئیس اداره دادگستری، رئیس اداره زندان ها و معاون قضایی دادگستری است؛ آزادی زندانیان بی بضاعت محکوم به جرایم مالی غیر عمد را در دستور کاری خود دارد  که در این راه با انجام رایزنی های گوناگون و اقداماتی از جمله برگزاری جشن های گلریزان، بحمدالله توفیقاتی به دست آورده است.

امینی ادامه داد: در این جلسه که به دعوت و پیشنهاد شرکت پیشگامان یزد و به مناسبت نوزدهمین سالگرد تاسیس این شرکت برگزار شده است؛ 19 نفر از زندانیان محکوم به جرایم مالی غیر عمد آزاد شده اند.

وی تصریح کرد: برای آزادی این تعداد از زندانیان مبلغی بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان نیاز بود که بالغ بر 600 میلیون تومان آن توسط شرکت پیشگامان پرداخت شد و ما بقی با تلاش های کمیته صلح و سازش دیه استان، شورای حل اختلاف و ستاد دیه استان، به عفو رضایت مندانه شکات انجامید و این عزیزان از بند رها شده و به آغوش خانواده های خود بازگشتند. 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.