ID : 28037362
عضو هیات امناء امامزاده سیدمحمد اردکان خبر داد

اسکان 550 خانوار در ایام عید در امامزاده روستای هفتادر


عضو هیات امناء امامزاده سید محمد روستای هفتادر اردکان گفت: در طی 13 روز عید نوروز حدود 550 خانوار در جهت استراحت در اتاقک های تعبیه شده امامزاده هفتادر سکونت داده شدند.

به گزارش یزدرسا، سید محمد صادق موسوی در مصاحبه با خبرنگار اردکان گویا درباره ی اجرا طرح آرامش بهاری در آستان مقدس امامزاده سید محمد روستای هفتادر از توابع بخش عقدا، اظهار داشت: برنامه های مختلف و متعددی از جمله پاسخگویی به مسایل و شبهات شرعی مسافرین، مسابقات نقاشی ویژه نونهالان، مسابقات فرهنگی و مشاوره خانواده در ایام عید نوروز در این بقعه ی متبرکه به همت هیات امنا و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان برگزار شد.

عضو هیات امنا امامزاده سید محمد هفتادر اردکان با اشاره به وجود امکانات لازم سکونت و استراحت در این امامزاده، گفت: در طی 13 روز عید نوروز در حدود 550 خانوار در جهت استراحت در اتاقک های تعبیه شده امامزاده هفتادر سکونت داده شدند.

این مقام مسول، یادآور شد: البته همانند سنوات گذشته در روز 13 فروردین ماه امسال (روز ملی طبیعت) نیز جمع کثیری از مناطق استان یزد در این امام زاده حضور یافتند که حضور زایرین امسال بسیار چشمگیر بود.

موسوی در پایان گفتگو، خواستار توجه جدی مسولین امر به ویژه سازمان اوقاف و امور خیریه، فرمانداری و نهاد های مربوطه به مشکلات آستان امامزاده سید محمد روستای هفتادر علی الخصوص گنبد امامزاده «که متاسفانه بیش از هر موقع دیگری در خطر فرو ریختن قرار دارد» شد.

انتهای پیام/ م.ح.م




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.