ID : 14684386
شهردار اشکذر در نخستین نشست خبری:

اشکذر، شهری همدل در مسیر توسعه و پیشرفت


شهردار اشکذر، اشکذر را شهری همدل و در مسیر توسعه و پیشرفت دانست و تصریح کرد: اشکذر شهری با جمعیت 18 هزار نفری است که مردمان آن در مناطق مختلف شهر با همدلی به دنبال پیشرفت، توسعه و آبادانی شهرشان هستند.

به گزارش یزد رسا به نقل از نسیم صادق، شهردار اشکذر در اولین نشست خبری با اصحاب رسانه این شهر ضمن گرامی داشت سالروز شهادت، شهید صارمی، روز خبرنگار را تبریک گفت و اظهار داشت: خبر همچون خونی است که در بدنه شهر جاری می شود.

"جعفری پور" شهردار اشکذر بر اهمیت سلامت و دقت در انتشار اخبار تاکید کرد و گفت: اگر این اخبار به طور دقیق و به موقع به دست مردم شهر برسد، جامعه رو به جلویی خواهیم داشت.

وی اشکذر را شهری همدل و در مسیر توسعه و پیشرفت دانست و تصریح کرد: اشکذر شهری با جمعیت 18 هزار نفری است که مردمان آن در مناطق مختلف شهر با همدلی به دنبال پیشرفت، توسعه و آبادانی شهرشان هستند.

در این نشست خبری، خبرنگارانی از مناطق مختلف رضوانشهر، فیروزآباد و اشکذر حضور داشتند که هر یک به بیان مسائل و دغدغه های خود پرداختند.

افزایش همدلی و همنوایی در شهر ازجمله مهمترین محور ها مطرح شده در این نشست بود و بر وظیفه اصلی رسانه در ایجاد شرایط زیربنایی آن بیش از پیش تاکید شد.

 





summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.