ID : 16579844
دورخیز زود هنگام با لنگ نبسته؛

اظهار نظر عجیب یک نشریه داخلی در اشکذر در خصوص نماینده اصلاح طلب یزدی!


یک نشریه داخلی در اشکذر در اقدامی عجیب و قابل تامل مرز بندی مشخصی را نسبت به دو تن از کاندیداهای احتمالی انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی انجام داده و این اشخاص را به جناح های خاص سیاسی منتصب کرده است.

به گزارش یزد رسا به نقل از نسیم صادق، یک نشریه داخلی در اشکذر در اقدامی عجیب و قابل تامل مرز بندی مشخصی را نسبت به دو تن از کاندیداهای احتمالی انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی انجام داده و این اشخاص را به جناح های خاص سیاسی منتصب کرده است.

در صفحه دوم این نشریه که به صورت ماهانه و تحت عنوان نشریه فرهنگی، سیاسی اجتماعی در اشکذر به چاپ می رسد، با نام بردن از دو تن از کاندیداهای احتمالی انتخابات آتی مجلس، در یک پیش گویی هدف دار این اشخاص را به جناح های خاص سیاسی کشور منتصب کرده و صراحتا یکی از این اشخاص را با تیتر خود، کاندیدای اصلاح طلبان یزد! معرفی کرده است.

ایجاد دو قطبی سازی در جامعه و منتصب کردن افراد در -نشریات- به گروه های خاص سیاسی، تنها دست آوردش ایجاد فضای ناسالم زود هنگام انتخاباتی در جامعه است. مسلما نشریات و رسانه های اجتماعی در چنین شرایطی نه تنها نباید دو قطبی سازی را در برنامه های خود داشته باشند، بلکه باید با تبیین فضای سیاسی کشور قدرت تصمیم گیری را در اختیار مردم قرار دهند و آگاهی سیاسی آن ها نسبت به انتخاب شایسته ترین افراد افزایش دهند.

سوای از بحث های حقوقی و قانونی مطبوعات که آیا این نوع انتصابات جناحی در نشریات عمومی قانونی بوده یا خیر.! سوال اساسی اینجاست که آیا جریان اصلاح طلب یزدی فرد نام برده را نماینده خود می داند یا خیر!؟

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


عباس
اینا فکر میکنند اینجا هم میتونند مثل قضیه تغییر اسم شهرستان صدوق با هوچی گری و غوغا سالاری کار خود رو پیش ببرند
-1 (1 Vote)
Posted on ۱۳۹۴/۰۸/۱۸ ۰۹:۰۳.