ID : 3719479
در جمع مردم محله موسی بن جعفر(ع) یزد صورت گرفت

اعتراض جوکار به پرداخت وام های چند میلیاردی در کشور/وام آسان به اشتغال جوانان داده شود


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با انتقاد از وجود بی عدالتی در پرداخت وام گفت: اینکه جوانی برای وام اشتغال با انواع و اقسام مشکلات مواجه باشد و در مقابل 90 هزار میلیارد تومان در اختیار 400 نفر قرار گیرد زیبنده نیست.

به گزارش یزدرسا به نقل از یزدبانو، دکتر محمدصالح جوکار در دیدارمحله به محله خود که شب گذشته با حضورجمعی از مسئولان نهادهای مختلف در جمع مردم  محله موسی بن جعفر(کوچه زیبا)ی سابق برگزار شد، اظهار داشت : همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند فعالیت ها باید درون زا و جامع نگر باشد.

دکتر جوکار ادامه داد: اینکه جوانی برای وام اشتغال با انواع و اقسام مشکلات مواجه باشد و در مقابل ۹۰ هزار میلیارد تومان در اختیار ۴۰۰ نفر قرار گیرد زیبنده نیست.

وی افزود: در اقتصاد مقاومتی باید نظارت ها قوی شود و متاسفانه در برخی موارد نظارت در کشور فشل است و باید اصلاح شود.
رییس مجمع نمایندگان استان یزد،افزود: افرادی که دو هزار و سه هزار میلیارد وام می گیرند بر چه اساسی است و باید وام به جوانان داده شود تا تولیدات خود را تجاری کرده و در جهت تعالی کشور گام برداریم.

جوکار افزود: رابطه با غرب مشکلات را حل نخواهد کرد که عده ای همواره به دنبال آن هستند بلکه باید راه را برای حضور مردم و شرکت های دانش بنیان و جوانان باز کرد و اگر سیستم بانکی ما اصلاح نشود راه به جایی نخواهیم برد.

وی ادامه داد: امیدواریم در سالی که اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی با مدیریت جهادی نامگذاری شده مسئولان با مدیریت جهادی با این معضلات برخورد کند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برگزاری این نشست ها در جمع مردم باعث رفع مشکلات مردم می شود گفت: در اتاق دربسته نشستن و تصممیم گیری کردن خطاست و حضور در جمع مردم و مشکلی را از یک مومن حل کردن باعث افتخار است.

جوکار افزود: اگر حضور مردم نبود اکنون انقلاب و نظام هم نبود و سخت گرفتن دشمنان و توطئه آنها نشانه آن است که انقلاب ما اثرگذار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پدیده سلفی گری مسئله شومی است که بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد می کند و سرنخ آن دست آمریکایی هاست و اینکه یک روز در یمن و روز دیگر در سوریه و الان در لیبی شروع کردند یعنی می خواهند کشورهای اسلامی جنگ داشته باشند و متاسفانه حکومت های دست نشانده نیز همراهی می کنند که این باعث ضربه زدن به اسلام می شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: در توافقات هسته ای تمام تعهدات داده شده را کشور ما انجام داد اما در چهارماه گذشته هیچ کاری برای آزادسازی دارایی های ایران نشد و نباید به استکبار اعتماد شود چون به راحتی دروغ می گویند و حتی بعد از توافق هم چهار قطعنامه بر علیه ایران داشتند.

جوکار افزود: اصل موضوع این است که آنها با انقلاب و فرهنگ ما مشکل دارند و می خواهند انقلاب را کنار بگذاریم و از زیاده خواهی آمریکایی هاست و همواره آمریکایی ها می گویند هرچه ما گفتیم همان است و اهل مذاکره نیستند.

وی ادامه داد: علم را نمی شود در کشور تعطیل کرد که عده ای در پی آن هستند و در صنعت و پزشکی استفاده های زیادی از انرژی هسته ای می شود و موفقیت های زیادی را جوانان این مرز و بوم داشتند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: ما با هیچ کشوری مشکل نداریم و به جز با آمریکا و دو کشور دیگر با هیچ کشوری مسئله ای نداشته و نداریم و خداوند همواره پشتیبان مردم ایران بوده و هست و لذا هرچه استکبار و عوامل داخلی استکبار تلاش کنند در توطئه های خود موفق نبوده و نخواهند بود .

نماینده مردم یزد و اشکذر گفت: برای پیگیری موارد مطرح شده در این نشست نماینده ای از طرف مردم محله مسجد موسی ابن جعفر(ع) (کوچه زیبا)مشخص شود تا صورتجلسه تنظیم شده را برای اجرایی شدن پیگیری نماید تا در نشست بعدی این مصوبات بر روی زمین نماینده باشد.

گفتنی است سخنرانان در این دیدار مردمی را محمود شاکری شمسی فرماندار یزد، علی اصغر حسینی معاون اداره کل ورزش و جوانان یزد، رحمت آبادی شهردار منطقه دو یزد، محمدرضا صحتی مدیر عامل شرکت توزیع برق منطقه ای، رادمنش عضوشورای اسلامی شهر یزد تشکیل می دادند.

در پایان این نشست که با حضور پاکنژاد و کاشفی زاده از اعضای شورای شهر ، نقدی معاون فرماندار و صادقی مقدم کارشناس مسئول فرمانداری و جمعی از مسئولان برگزارشد،اقشار مختلف سوالات خود را مطرح و از طرف مسئولان پاسخ داده شد.




summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 1.0 stars out of 5.


مهمان
سلام
جناب آقای جوکار فکر کنم همه مردم اینا رو می دونن لطفا یه راهکار براش پیدا کنین
+1 (1 Vote)
Posted on ۱۳۹۳/۰۳/۲ ۲۰:۱۵.