ID : 35681979
امام‌جمعه ابرکوه:

اعدام مفسدان اقتصادی اقدامی انقلابی و التیام‌بخش دردهای ملت بود


امام‌جمعه ابرکوه گفت: زمانی که دشمن درصدد ترویج جنگ روانی اقتصادی و متهم کردن ایران به پول‌شویی است، برخورد قاطع دستگاه قضا، التیام‌بخش جراحات روحی ملت شد.

به گزارش یزدرسا، حجت‌الاسلام‌ سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ابرکوه، ضمن تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع)، به پیش رو بودن هفته وحدت اشاره کرد و گفت: وحدت، اکسیری اقتداربخش برای امت و از ضرورت اولیه جهان اسلام است که در آیات و روایات بر آن تأکید شده است.

وی افزود: موفقیت دشمن در جنگ‌های نیابتی، به‌کارگیری نیروهای تکفیری و تخریب کشورهای اسلامی معلول تفرقه‌ها و بزرگ‌نمایی اختلاف مبانی در مذاهب اسلامی است.

امام جمعه ابرکوه اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل قصد دارند با حفظ امثال بن‌سلمان که بهترین مهره اختلاف در جهان اسلام است و با سرپوش گذاشتن بر جنایت‌های وی همچون قتل خاشقجی، از عملی شدن وحدت در جهان اسلام، جلوگیری کنند.

حسینی یادآور شد: پایه و اساس وحدت در جهان اسلام، ایران اسلامی است که با تشویق به تقویت جبهه مقاومت تاکنون برای مسلمانان دنیا، به‌ویژه فلسطینیان امیدآفرین بوده و موجب دلگرمی جبهه‌هایی مانند حماس در پاسخ کوبنده و قاطع پانصد موشک به قلب دشمن شده است.

وی به تکفیر پروران سعودی که آلت دست امریکا و اسرائیل سرکرده‌های استکبار هستند، اشاره کرد و گفت: تلاش آنها این است که از جنگ یمن برگ برنده در دست بگیرند و به‌هیچ‌وجه نمی‌خواهند باخت در یمن را بر سلسله شکست‌های اربابانشان در سوریه، لبنان و عراق بیفزایند.

خطیب جمعه ابرکوه خاطرنشان کرد: شکست امریکای ترامپ در تحریم‌های جدید همراه با بی‌اعتنایی مردم ایران به فراخوان آمریکا برای ایجاد اغتشاش در بازار؛ این نگرانی را برای آنها گوشزد می‌کند که آمریکا به‌جای ایران در حال منزوی شدن است و به‌زودی شاهد سقوط امپراتوری خود خواهد بود.

حسینی، با تأکید بر اقدام انقلابی و به‌جا دستگاه قضا در اعدام مفسدان اقتصادی، اظهار داشت: در شرایطی که دشمن درصدد ترویج جنگ روانی، القاء آینده‌ای تاریک، برجسته کردن اعتراض‌ها و اعتصاب‌ها، متهم کردن ایران به فساد مالی و پول‌شویی است، برخورد قاطع دستگاه قضا نویددهنده و التیام‌بخش جراحات روحی ملت شد.

وی ادامه داد : ملت پس‌ازاین اقدام، از مسئولین سه قوه انتظار دارند جلو رشد بی‌رویه تورم، گرانی و قیمت‌های کاذب را بگیرند و قیمت‌ها را به حالت گذشته (مناسب و ارزان) برگردانند، تا مردم از رنج و فقر و گرفتاری نجات پیدا کنند.

امام‌جمعه ابرکوه با اشاره به دیدار مدال‌آوران پارا آسیایی ورزش با مقام معظم رهبری، افزود: ایشان یکی از راهکارهای حفظ مصالح کشور را استفاده از ظرفیت‌های داخلی دانستند. بهره‌برداری از ظرفیت‌های جغرافیایی، فرهنگی، انسانی، منابع زیرزمینی، تجاری و رفت‌وآمدهای بین‌المللی از موضوعاتی است که موفقیت‌های بزرگی به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.