ID : 29153944
رئیس اتاق اصناف شهرستان مهریز خبر‌داد

آغاز اجرای طرح ضیافت ویژه ایام ماه مبارک رمضان در مهریز


رئیس اتاق اصناف شهرستان مهریز گفت: طرح ضیافت و توزیع مواد غذایی برای روزه داران از دومین روز ماه مبارک رمضان در فروشگاه های معتبر مهریز در قالب تنظیم بازار و با عنوان «طرح توزیع فروشگاه معین» اجرا می شود.

به گزارش یزدرسا؛ رئیس اتاق اصناف شهرستان مهریز ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در گفتگو با خبرنگار صبح مهریز گفت: طرح ضیافت و توزیع مواد غذایی برای روزه داران از دومین روز ماه مبارک رمضان در فروشگاه های معتبر مهریز در قالب تنظیم بازار و با عنوان «طرح توزیع فروشگاه معین» اجرا می شود.

محمدرضا زارع زاده افزود: قیمت اقلام پرمصرف به علت تقاضای زیاد در اوایل ماه مبارک رمضان افزایش می یابد اما به دلیل وفور کالا، از اواسط ماه مبارک، قیمت ها سیر نزولی پیدا خواهد کرد.

وی درخصوص قیمت مصوب کالاهای مصرفی روزه داران در ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: قیمت اکثر کالاها مصوب است به عنوان مثال قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی 38 هزار تومان، قیمت هر کیلو خرما از 7 هزار تومان تا 14 هزارتومان متغیر است. قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه نیز 12 هزار تومان است. قیمت حبوبات افزایش چشمگیری داشته و هر کیلو از اقسام حبوبات از 10 هزار و نهصد تومان تا 15 هزار و پانصدتومان متغیر است.

این مسئول درمورد رسیدگی به شکایات مردمی اظهار داشت: بنرهایی با عنوان «هر شهروند یک بازرس» در مغازه های شهرستان جهت اطلاع عموم مردم نصب شده است و مردم در صورت رویت هرگونه تخلف بلافاصله با شماره های 124 یا 32522600 به بازرسان اتاق اصناف شهرستان مهریز اطلاع دهند تا در اسرع وقت در محل حاضر شده و موضوع را پیگیری کنند.

زارع زاده در پایان گفت: نانوایی ها نیز قبل از افطار تا ساعت 24 شب به پخت نان تازه و ارائه خدمات به روزه داران مشغولند و از این بابت نیز نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/ج




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.