ID : 7445209
مدیر روابط عمومی دانشگاه علم و هنر یزد خبر داد

آغاز مشاوره انتخاب رشته آزمون سراسری در دانشگاه علم و هنر يزد


مدیر روابط عمومی دانشگاه علم و هنر یزد گفت: با اعلام نتایج کنکور سراسری، مشاوره رایگان انتخاب رشته تحصیلی از فردا در دانشگاه علم و هنر آغاز خواهد شد.

به گزارش یزد رسا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علم وهنر يزد، عباسعلی سلطانی اظهار داشت: دانشگاه علم و هنر وابسته به جهاددانشگاهي باتوجه به يك نهاد انقلابي به منظور کاهش دغدغه های دانش آموزان و رفاه حال خانواده های آنان در انتخاب رشته تحصيلی، مشاوره رايگان انتخاب رشته دانش آموزان پذيرفته شده در کنکور سراسری را با حضور مشاوران برجسته و خبره استان انجام می دهد.

وی ادامه داد: اين مشاوره از فردا 13 تا 20 مردادماه در محل اين دانشگاه و از ساعت 8 الی 14 ادامه خواهد داشت.

مدير روابط عمومی دانشگاه علم وهنر يزد افزود: دانش آموزان می توانند با مراجعه به سايت دانشگاه به آدرس اينترنتی WWW.SAU.AC.IR، از طريق سامانه نوبت دهی ثبت نام کنند که پس از تکميل اطلاعات کارنامه سازمان سنجش خود در فرم های مربوطه، زمان تعيين شده برای مشاوره گروهي به آنها اعلام خواهد شد و پس از شركت در مشاوره گروهي از طريق سيستم نوبت دهي زمان مشاوره فردي براي آنها مشخص خواهد شد.

وی گفت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بيشتر می توانند علاوه بر مراجعه به سايت دانشگاه، با شماره تلفن های 8264097 و 8264099 نيز تماس حاصل فرمايند.

سلطانی يادآور شد: دانشگاه علم و هنر به عنوان پنجمين دانشگاه غيرانتفاعی آموزش عالی کشور و بزرگترين دانشگاه غيرانتفاعي استان يزد هم اکنون با شش هزار و 500 دانشجو در 25 کدرشته کارشناسی ارشد و 75 کدرشته مقاطع کارشناسی، کارشناسی ناپيوسته و کاردانی در سه شعبه يزد، اردکان و اشکذر فعاليت دارد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.