ID : 40350371
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

اغتشاشات اخیر خواسته عموم مردم نیست/ معاندان در تلاش برای کاهش قدرت چانه زنی ایران در مجامع بین المللی


حجت الاسلام نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد، گفت: این تحرکات خواسته عموم مردم نیست و اقدامی است از سوی براندازان نظام جمهوری اسلامی ایران و با انجام برنامه های سازماندهی شده سعی در تحقق خواسته خود دارند اما فراموش کرده اند که مردم ایران خود پاسخ دندان شکنی به آنها خواهند داد.

حجت الاسلام علیرضا نجیمی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به اقداماتی همچون آتش زدن قرآن، پرچم کشور و سر دادن شعارهای تفرقه جویانه در برخی از استان ها اظهار کرد: افرادی که دست به چنین اقداماتی می زنند به طور یقین عامه مردم نیستند و به طور سازماندهی شده و با برنامه به اسم مردم ایران، رفتارها و اقدامات ساختارشکنانه را اجرا می کنند.

وی افزود: ممکن است مردم نسبت به برخی از مسائل در کشور ابراز نگرانی و ناراحتی کنند و حتی مطالبات برحقی داشته باشند، اما کسانی که نسبت به قرآن، پرچم عزیز کشورمان و اعتقادات ملت شریف ایران چنین جسارت هایی را دارند به طور قطع و یقین از مردم کشورمان جدا هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به فعالیت های بین المللی اخیر ایران و سفر اخیر رئیس جمهور به نیویورک عنوان کرد: تمام تلاش دشمن این است که اثرگذاری خود را در تصمیمات مربوط به آینده ایران نشان دهد و این اتفاقات زمانی صورت گرفته رئیس جمهور کشورمان در نیویورک حضور دارد.

وی ادامه داد: اقدامات اخیر در این راستا صورت گرفت که قدرت چانه زنی ایران در مجامع و جوامع بین الملل را کاهش دهد و اگر دولت مردان بر اصول و حقوق بر حق مردم ایران پافشاری کنند به طور قطع می توانند به آنچه که حق مردم شریف ایران است دست یابند.

نجیمی با تاکید بر وحدت و یکپارچگی ملت ایران تصریح کرد: شعارها و اقدامات جدایی طلبانه توسط رسانه ها و افراد معاند  صورت گرفته و تاریخ خود بیانگر اتحاد و یکپارچگی قومیت های مختلف در ایران است و مردم ایران همواره برای حفظ  وحدت و تمامیت ارضی کشور خون خود را داده و خواهند داد.

وی گفت: این تحرکات خواسته عموم مردم نیست و اقدامی است از سوی براندازان نظام جمهوری اسلامی ایران و با انجام برنامه های سازماندهی شده سعی در تحقق خواسته خود دارند اما فراموش کرده اند که مردم ایران خود پاسخ دندان شکنی به آنها خواهند داد.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.