ID : 17694310
با حضور مدیر کل ثبت احوال یزد برگزار شد

افتتاح اولین دفتر ثبت نام «کارت ملی هوشمند» در ابرکوه به روایت تصویر


صبح امروز، در راستای برون سازی خدمات ثبت احوال، اولین دفتر ثبت نام کارت ملی هوشمند در ابرکوه، با حضور مدیر کل ثبت احوال استان، افتتاح شد.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، صبح امروز همزمان با گرامیداشت هفته ثبت احوال، اولین دفتر ثبت نام کارت ملی هوشمند شهرستان، با حضور سید محمد طباطبایی مدیر کل ثبت احوال یزد و شفیعی رئیس اداره ثبت احوال ابرکوه، در دفتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی (شهید بهشتی) با مدیریت فرهاد اکرمی، افتتاح شد.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه در ابتدای مراسم اظهار کرد: مسئولیت پرسنل اداره ثبت احوال بسیار بنیادی و اساسی است، چرا که با تثبیت هویت افراد، از تولد تا ممات در ارتباط است. لذا تلاش ثبت احوال در راستای هویت آحاد ملت کاری دشوار و تحکیم بخش می باشد.

در ادامه سید نبی رسولی فرماندار شهرستان ضمن تبریک به مناسبت هفته ثبت احوال، گفت: ثبت احوال ابرکوه عملکرد خوبی نسبت به سال های گذشته در ثبت آمار داشته است، تا جایی که می توان برای این اداره تا میزان 4 درصد برتری نسبت به سایر شهرهای استان در نظر گرفت. در هیمن راستا ابرکوه سومین شهر در استان یزد می باشد، که دفتر ثبت نام کارت ملی هوشمند را به مرحله بهره برداری می رساند.

انتهای پیام/ م.ف




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.