ID : 27983467
امام جمعه موقت میبد:

افرادی که به دنبال ترویج فرهنگ دلبستگی به غرب هستند قطعا در مسیر انحراف قرار دارند


امام جمعه موقت میبد بیان داشت: برخی در آستانه انتخابات دنبال ایجاد دو قطبی خطرناک که از آنسوی مرزها نسخه آن پیچیده شده هستند تا بین مردم تفرقه بیندازند.

به گزارش یزدرسا به نقل از میبد خبر، امام جمعه موقت میبد در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با تسلیت سالروز شهادت امام علی النقی (ع) اظهار داشت: مسلمین قرن‌ها است که از برکات امام هادی (ع) و سفارش‌های آن امام همام بهره‌مند هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن روز 13 فروردین که به نام روز طبیعت نامگذاری شده است، افزود: اینکه می گویند 13 فروردین نحس است یک خرافه است که متاسفانه توسط سرویسهای امنیتی انگلستان حدود 200 سال پیش شایعه شده و با استفاده از جهل برخی افراد این خرافه گسترش یافته است. نحوست بر اساس آیات قرآن مربوط به کفر، گناه و معصیت است. برای کسیکه روز 13 بیرون برود در طبیعت و مرتکب گناه و معصیت شود آن روز نحس ترین روز ولی برای ان کس که در خانه مانده و شغول امور روزمره و یا عبادت خدا باشد و مرتکب گناه نشود مبارک ترین روز است.

خطیب جمعه موقت میبد روز 12 فروردین را نیز گرامی داشت و یادآور شد: روز 12 فروردین اولین روزی است که رسما با رای بیش از 98 درصدی ملت مومن، خداجو وسرافراز ایران اسلامی جمهوری اسلامی رسما در کشور حکمفرما شد و این روز قطعا یوم الله است. آن رای بزرگترین افتخار در نامه عمل کسانی است که در آن تاریخ به جمهوری اسلامی رای دادند و ان شا الله مورد قبول و رضایت خداوند باشد.

حجت الاسلام غفوری با اشاره به درپیش بودن انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در آینده ای نزدیک عنوان کرد: نسخه ای برای برخی ها در انتخابات بعنوان نسخه دوقطبی کردن جامعه پیچیده شده است و این یعنی ایجاد نفاق و دو دستگی با ایجاد مخالف و موافق سریک موضوع است تا مردم را به جان هم بیاندازند و یک قطب را طرفدار نظام و یک قطب را مخالف نظام معرفی کنند و این در دستور کار دشمن بوده است.

وی ادامه داد: این دو قطبی ابتدا با سفرهای رئیس جمهور گذشته داشت شکل می گرفت که به ایشان گفته شد فعلا استراحت کرده و خیلی لزومی ندارد که فعالیت کنند و خوشبختانه این دوقطبی بهم خورد. اما بعد به نحو دیگری شروع شد بطوریکه تعدادی جوان دختر و پسر بصورت دسته جمعی در یک شهرستان در محضر فرماندار و مسئولین رقصیدند و آنها نیز تماشا کردند و هیچ اعتراضی هم نکردند و وقتی کلیپ آن پخش شد چه غوغا و ناراحتی بین مردم متدین ایجاد کرد و از آن بدتر در یک شهر دیگر آقای استاندار در مصاحبه ابراز کرده بود که رقص زن و مرد اشکال ندارد و هیچ لطمه ای به اسلام نمی زند که در این ماجرا روحانیت تحصن کرده و خواستار عزل استاندار شدند.

امام جمعه موقت میبد با اشاره به منتشر شدن تصاویر یکی از مسئولین رده بالای مملکت در فضای مجازی بیان کرد: در روزهای اخیر عکسی از یکی از مسئولین رده بالای مملکت که روحانی هستند منشر شد که وی بدون لباس روحانیت در توچال کنار دخترهای بی حجاب و بد حجاب و بسیار زننده عکس گرفته و با افتخاردرصفحه شخصی خودش منتشر کرده است. این سلسله مسایل اصلا عادی نیست و قطعا شما بدانید آن کسی که این کار را می کند تبعاتش را می فهمد و می خواهد یک دوقطبی ایجاد کرده و بگوید که افراد متدین و انقلابی مخالف هنر، شادی، ورزش، شادی و تفریح جوانان هستند و از آن طرف کسانی هستند که سینه چاک خوشی جوانها و شادی آنها هستند و می خواهند خانواده ای را که چند جوان بیکار در منزل دارد غم بیکاریشان را تبدیل به جبهه گیری در زمینه شادی و رقص شود و بدانید از این به بعد این شوک های خطرناک از برخی افراد شاخص روی خواهد داد.

وی در ادامه سخنان خود افزود: مشاورانی که دور و بر این افراد هستند قاطع و روشن اعلام کرده اند که ما باید لیبرال دموکراسی غرب را بپذیریم تا سعادتمند شویم و این نسخه را می پیچند و ما در فضای مجازی نباید به این دو قطبی هایی که نسخه آن در بیرون مرزها پیچیده شده دامن بزنیم و در دام آنها گرفتار شویم. اینها یک کلک چند روزه ای بیش نیست برای فریب مردم و برای اینکه فضای حقیقی کشور را که همان فضایی است که رهبر معظم انقلاب در فرمایشاتشان در مشهد بیان کردند که اوضاع اقتصادی، فرهنگی و غیره چه بوده و چه نقاط قوت و ضعفی داشته به حاشیه ببرند.

حجت الاسلام غفوری اظهار داشت: صراط مستقیم انقلاب اسلامی راهش روشن است راهش تامین منافع ملت و رسیدگی به قشر محروم و دست کشیدن از اشرافیگری و قطع امید از دشمنان و دل بستن به توان حقیقی ملت و جوانان مومن و انقلابی هست.

وی در پاین تاکید کرد: این ملت می داند آن کسانیکه فرهنگ دلبستگی به غرب را در این چند ساله ترویج کردند و سراغ مردم مومن برای رفع گرفتاری آنها نیامدند این تفکر آنها یقینا در مسیر انحراف قرار دارد.

انتهای پیام/اد




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.