ID : 8490908
یاداشت/هاشم تقدسی

آقاي رييس جمهور! خنده جواب نمي دهد...!


بالاخره هر دولتي براي پيشبرد كارها راهبرد، روش و سليقه اي دارد. روش دولت يازدهم طبق ادعاي خودشان اعتدال است. حالا كاري با معناي ترسيم شده توسط طراحان آن نداريم كه چقدر آن واژه با معناي فعلي و حقيقي اش منطبق است.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه؛ قبل از ارائه مطلبم بايد از مواضع اصولي، حكيمانه، مستدل و شجاعانه رئيس جمهورمان در سازمان ملل تشكر كنم چرا كه چهره تروريسم را هويداتر كرد و از حقوق هسته اي ملت ايران در حد توان دفاع نمود.


اما آقاي رييس جمهور! كمي اعتدال!!


قرآن كريم، اعتدال در رفتار با كفار و دشمنان اسلام را با كلمه « اشدّاء » يعني شديد ترين و سخت ترين برخورد معنا كرده و يقينا شما نيز كه از آموزه هاي قرآن و اهل بيت بي بهره نيستيد مي دانيد كه امروز چهره دشمن بسيار علني است و تنها استعمال كلمه « اشدّاء » با مشكل مواجه شده كه اِعمال بيشتر آن هم از شما توقع مي رود.


آقاي رئيس جمهور! لبخند زديم و ما را گرسنه خطاب كردند، لبخند زديم و دوباره ما را نيازمند و بيچاره خطاب كردند. لبخند زديم بر سر مراكز هسته اي مان پهپاد جاسوسي فرستادند.


لبخند زديم اما دانشجويان ما را از نروژ اخراج كردند. لبخند زديم اما نماينده ما را در سازمان ملل نپذيرفتند. لبخند زديم اما ما را كه از قربانيان ترور در جهان هستيم در كنفرانس ائتلاف براي مقابله با داعش دعوت نكردند.


بالاخره لبخند زديم و دست صداقت داديم اما كامرون چند دقيقه بعد از خداحافظي، در ملاقاتي بعد از حدود 25سال با سران سطح اول بريتانيا، ما را تروريست و حامي آن ناميد.


جناب رييس جمهور! هفته دفاع مقدس و ايام يادآوري خط سرخ شهداست. آن را به شما تبريك مي گويم. چقدر دلمان براي پيشروي تنگ شده؛ عقب نشيني در مقابل دشمن با خط شهدا نمي سازد.


پس طنين گرم و با صلابت صداي مولايمان امام خامنه اي عزيز را دوباره مرور مي كنم: "بنده به اين مذاكرات خوشبين نيستم و بايد با دشمن موضع محكم و صريح گرفت."


آقاي رئيس جمهور!  خنده جواب نمي دهد.

بياييد با دست خودمان با اقتصاد مقاومتي و امر ولايي رهبرمان، با كشور هاي دوست، قابل ارتباط و قائل به احترام متقابل، وطنمان را بسازيم و از آزمودن آزموده ها دست برداريم و بدانيد ملت ايران دعاگوي شما و حسن نيتتان خواهند بود.

 

هاشم تقدسي
مهرماه 1393




summary-address :
Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.