ID : 16012605
کوثری:

اقدام مناسبی جهت رفع مشکل معلمان بازداشتی انجام نشده است/ به جای ایجاد عزت، هر روز وضع بدتر می شود/بی توجهی دولتی ها به شعار انتخاباتی روحانی در «احترام به پاسپورت ایرانی»


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: لبخند وزارت خارجه به بی احترامی دولت امارات نسبت به معلمان ایرانی، نشان از آن دارد که دولت و دولت مردان به وعده های خود در خصوص بازگشت احترام به پاسپورت ایرانی عمل نکرده اند.

به گزارش یزدرسا ، اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مصاحبه با  راه دانا؛ در خصوص آخرین وضعیت معلمان بازداشتی گفت: این موضوع از طریق وزارت خارجه در حال پیگیری است، هرچند که تا الان اقدامات اساسی در این زمینه انجام نشده است.

وی افزود: لبخند وزارت خارجه به بی احترامی دولت امارات نسبت به معلمان ایرانی، نشان از آن دارد که دولت و دولت مردان به وعده های خود در خصوص بازگشت احترام به پاسپورت ایرانی عمل نکرده اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: وضعیت تمام وعده های دولت به مردم همینطور است و به جای آنکه وضعیت زندگی، عزت و... رو به بهتر شدن باشد، هر روز این وضعیت بدتر از روز قبل می شود.

انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.