ID : 13701333
خطیب نماز جمعه بافق :

الگوی مردم مقاوم یمن انقلاب اسلامی ایران است


امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته یبان کرد :عربستان تمام مراکز بهداشتی یمن را نابود کرد ومردم غذای خوردن ندارند ولی مردانگی دارند آنها از انقلاب ما درس گرفته اند.

به گزارش یزد رسا به نقل از بافق خبر، خطیب  جمعه بافق در نماز جمعه این هفته گفت  : قاضی ودادگستری باید در راستای عدالت گام بر دارد وجلو متجاوزان را بگیرد ونگذارد حق هیچ کس ضایع شود  .قوی قضایه در جامعه با دزد های کلان که هرروز در رسانه های گروهی مطرح می شود وشاهد آن هستیم اگر واقیعت دارد باید برخورد کند تاکسی به مال مردم وبیت المال دست درازی نکند.

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه به تشکیل سازمان تبلیغات به فرمان امام خمینی در سال 1360 اشاره کرد و در مورد وظایف این سازمان بیان داشت: وظیفه اصلی آن سازماندهی روحانیون کشور وبا برنامه ریزی جامعه را ارشاد و راهنمایی کنند . این سازمان گام های مثبتی در مورد گفتمان دینی برداشته و نشستهای دینی برای جوانان برگزار می کند.

 

امام جمعه بافق در مورد مقاومت مردم مظلوم یمن گفت : عربستان تمام مراکز بهداشتی یمن را نابود کرد ومردم یمن غذای خوردن ندارند ولی مردانگی دارند آنها از انقلاب ما درس گرفته اند. عربستان گفته بود یک هفته ای سنعا را در اختیار میگیرد مانند صدام که گفت ایران را یک هفته  ای اشغال می کنم و با مقاومت مردم کاربه جایی رسیده که آنها را پای میز مذاکره کشانده است .

 

خطیب نماز جمعه در پایان یاد وخاطر شهید مصطفی چمران را گرامی داشت تلاشها ورشادتهای این شهید برزگواررا بیان فرمود واز مردم خواست تا د رمصرف اب صرفه جویی کنند چون در کشور مشکلات کم آبی وجود دارد و اصراف گناه بزرگی است




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.