ID : 12415889
حاشیه تجمع«یمن تنهانمی‌ماند»دانشجویان یزدی درجوار شهدای گمنام؛

آمده‌ایم تا ناقوس مرگ آل‌سعود رابه صدا درآوریم/ عربستان از تاریخ عبرت گیرد/جشن نابودی دشمن به زودی


آل‌سعود در پازل رژیم صهیونیستی و آمریکا خدمتگزاری می کند و هرجا در منطقه کشوری از کنترل آمریکا بیرون می رود، آل سعود برای دخالت و بازپس گیری آن وارد میدان می شود اما تاریخ نشان داده است که آمریکایی ها شرکا و حامیان خوبی برای مستخدمین خود نیستند و وقتی تاریخ مصرف آنها بگذرد، آنها را نیز دور می ریزند...

به گزارش یزد رسا به نقل از «دانشجوی ایرانی»، در حاشیه تجمع «یمن تنها نمی ماند» دانشجویان یزدی در جوار شهدای گمنام در میدان امیرچخماق یزد خبرنگار «دانشجوی ایرانی» با چهره های مهم این تجمع در مورد هدف برگزاری این برنامه و علت حضورشان در تجمع سؤال کرد.

 

حجت الاسلام «قاسم اردکانی»، مسئول حلقه های صالحین ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد با تبیین دو هدف عمده ی این تجمع گفت: یکی از اهداف این تجمع این است که تیغ آرمان خواهی، حساس بودن، دغدغه مندی و آگاهی نسبت به مسائل مهم پیرامونی مان که در جهان در حال وقوع است در بین دانشجویان و خصوصا قشر جوان کند نشود و مبادا سرگرم خودمان شویم و یادمان برود که در دنیا چه خبر است و ما چه اهداف بزرگی داریم.

وی در تشریح هدف دوم این دست از برنامه ها عنوان کرد: دشمنان ما باید بدانند که ما آگاهیم و تیغ بصیرت و آگاهی ما تیز است و ما با همه ی جنگ رسانه ای، لیگ های متفاوت ورزشی و ترویج فساد در فیلم ها، اسیر خدعه و نیرنگ شیطانی آن ها نمی شویم و امروز به پا خاستیم و از اوضاع عالم خبر داریم و به زودی نابودی آنها را جشن خواهیم گرفت.

 

«احسان ملکی»، فرمانده ی ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد در این مصاحبه به خبرنگار ما گفت: هدف از این تجمع فقط محکوم کردن حمله ی آل سعود به یمن نیست بلکه همه ی تاریخ جنایتکارانه ی این رژیم را مد نظر داریم. ما معتقدیم آل سعود در پازل رژیم صهیونیستی و آمریکا خدمتگزاری می کند و هرجا در منطقه کشوری از کنترل آمریکا بیرون می رود، آل سعود برای دخالت و بازپس گیری آن وارد میدان می شود.

 

وی با توصیه به عربستان در این باره که رسم برادر کشی و مسلمان کشی را در منطقه جا نیاندازند، افزود: تاریخ نشان داده است که آمریکایی ها شرکا و حامیان خوبی برای مستخدمین خود نیستند و وقتی تاریخ مصرف آنها بگذرد، آنها را نیز دور می ریزند. عاقبت صدام برای سعودی ها باید نصب العین باشد.

 

ملکی با تقدیر از اقدام دولت در تعلیق سفر عمره، از آنها خواست تا با پیگیری جدی حادثه ی جده و مجازات مأموران آل سعود مرهمی بر قلوب مسلمانان و مخصوصا ایرانیان بگذارند و بدانند که ملت هم پشت سر آنها هستند.

 

در ادامه، «سجاد اسماعیلی» دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد با ناشیانه دانستن حرکت عربستان در شروع جنگ علیه یمن، گفت: بهانه ی بچگانه ی حفاظت از حرمین شریفین، مسخره ترین دلیلی بود که می توانست از دهان وهابیون برای توجیه این جنگ بیرون بیاید.

 

اسماعیلی با محکوم کردن حمله ی آل سعود به یمن و حادثه ی ننگین جده، دشمنی این رژیم با اسلام و مسلمین و خوش خدمتی به دشمنان مسلمین را مسبوق به سابقه دانست و گفت: از زمان اشغال فلسطین، آل سعود با انفعال و ترس و بعداً تصدیق و تأیید، بر دل مسلمین خنجر زد و اکنون پرونده ی این رژیم با حمایت از داعش و القاعده سنگین تر شده است.

 

این دانشجوی رشته ی اقتصاد دانشگاه یزد با نزدیک دانستن سقوط آل سعود گفت: ما آمده ایم تا با محکوم کردن جنایات این رژیم منحوس، ناقوس مرگ سلاطین پیر آن را به صدا در بیاوریم.

 

«مجیب دهش»، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یزد نیز با محکوم کردن حرکت اشتباه عربستان در حمله به یمن و اقدام بی شرمانه ی پلیس آل سعود در فرودگاه جده گفت: بر ما دانشجویان واجب و لازم بود تا با حضور در این اجتماع این اقدامات را محکوم کنیم، چراکه دانشجویان صف اول آگاهی و بصیرت و مقاومت در جامعه ی ما هستند و این آگاهی و بصیرت باید به تمامی آحاد جامعه تسری پیدا کند.

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.