ID : 959897
حنجره مهریزی ها امروز سراسر فریاد بود

امروز مشت های گره کرده مهریزی ها سراسر خشم بود +تصاویر


«شد آخرین جمعه ماه صیام، روز شکست قطعی آمریکا»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، لشکر دنیا نتواند که جوابم دهد» و ... شعارهای مردم مهریز در راهپیمایی روز قدس بود.

به گزارش یزد رسا، مردم ایران و به تبع آن مردم شهرستان مهریز امروز یک‌صدا و باشکوه حضوری گسترده در راهپیمایی روز قدس داشتند و به صهیونیست‌های اشغالگر گفتند که مردم ایران هرگز دست از همدلی و حمایت از هم‌کیشان خود بر نخواهند داشت و تا جان در بدن دارند، از قدس شریف، ملت مظلوم فلسطین و سرزمین‌های اشغالی دفاع خواهند کرد.

اقشار مختلف مردم شهیدپرور و ولایتمدار این شهرستان همراه و همگام با مردم دیگر مناطق کشور درآخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به خیابان‌ها آمده بودند تا با سردادن شعارهای کوبنده "مرگ بر امریکا" و "مرگ بر صهیونیست" تنفر و انزجار خود را از استکبار جهانی و وفاداری خود را به ملت غیور و مظلوم فلسطین نشان دهند.
مردم انقلابی شهرستان مهریز که با اهدای ۳۱۳ شهید گلگون کفن وفاداری خود را به این انقلاب و ارزشهای آن اثبات کرده بودند باری دیگر امروز با حضور خود ثابت کردند که همچنان وحدت و همبستگی خود را حفظ کرده و با آگاهی بیشتر و مقاوم‌تر از گذشته از انقلاب دفاع می‌کنند.
مردم این شهرستان در قالب گروه‌های مختلف از کسبه و بازاریان، دانش‌آموزان و دانشجویان، طلاب و روحانیان گرفته تا ورزشکاران، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و … حضور گسترده‌ای در راهپیمایی قدس داشتند.

ghods-mehriz

ghods-mehriz-1

ghods-mehriz-2

ghods-mehriz-3

ghods-mehriz-4

ghods-mehriz-5

ghods-mehriz-6

ghods-mehriz-7

ghods-mehriz-11

ghods-mehriz-12

ghods-mehriz-13

ghods-mehriz-14

ghods-mehriz-15

ghods-mehriz-16

ghods-mehriz-17

ghods-mehriz-18

ghods-mehriz-19

ghods-mehriz-20

ghods-mehriz-21

ghods-mehriz-23

ghods-mehriz-26




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.