ID : 14294196
امام جمعه بافق در جمع ناظرین دفتر نظارت شورای نگهبان بافق:

امسال دو انتخابات مهم پیش رو داریم


به مناسبت ۲۶تیرماه سالروز تشکیل نهاد شورای نگهبان جمعی از ناظران به همراه سرپرست شورا با امام جمعه شهرستان بافق دیدار کردند.

به گزارش یزد رسا به نقل از بافق خبر،به مناسبت ۲۶تیرماه سالروز تشکیل نهاد شورای نگهبان جمعی از ناظران به همراه سرپرست شورا با امام جمعه شهرستان بافق دیدار کردند.

درابتدای این مراسم احمد برزگری باعرض خیرمقدم به ناظرین و تشکر از امام جمعه شهرستان به نحوه تشکیل شورای نگهبان به فرمان امام خمینی(ره)پرداخت وگفت امسال دو انتخابات مهم را درپیش داریم. یکی انتخابات مجلس و دیگری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و  امیدواریم در سالی که ازسوی رهبر انقلاب به عنوان همدلی و همزبانی دولت و ملت است بتوانیم به نحو احسن کارمان را انجام بدهیم.

وی در ادامه برنامه زمانبندی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان را رهبری را بیان کرد.

در ادامه حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق به وجود مجموعه هایی همانند شورای نگهبان در کشورهای جهان اشاره کرد و گفت:در نظام جمهوری اسلامی ایران امام با فکر و اندیشه کلان خود دستور تشکیل شورای نگهبان را دادند و افراد شاخصی که پاک ، وارسته و انقلابی هستند انتخاب که  آنها فقط خدا را درنظر می گیرند.

وی درادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و اظهار داشت:امسال یک سال استثنایی و حساس برای کشور ما می باشد چرا که همزمان دو انتخابات مجلس و خبرگان رهبری برگزار می شود و ناظرانی که پای صندوق های رای هستند امسال باید جدی تر نسبت به سال های دیگر در پای صندوق های رای باشند و نظارت کامل تری داشته باشند.

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.