ID : 25411150

انتصابهای موروثی در امامزاده عبدالله و نارضایتی روزافزون مردم از هیئت امنای این بقعه متبرکه


پس از اعلام خبر تصدی پست مدیر داخلی امامزاده عبدالله بافق توسط مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان در فرمانداری این شهر دستهای پشت پرده مشغول بکار شدند تا...

به گزارش یزدرسا به نقل از بافق خبر؛پس از اعلام خبر تصدی پست مدیر داخلی امامزاده عبدالله بافق توسط مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان در فرمانداری این شهر دستهای پشت پرده مشغول بکار شدند تا گزینه های خود که سابقه فرهنگی،مدیریتی و اجرایی در کارنامه شان مشاهده نمی شود را بر این پست بگمارند تا مبادا حلقه بسته مدیریتی این مکان باز شده و دردسرساز شود.
 
امورعمرانی امامزاده عبدالله بافق این روزها به آیینه کاری رواق ها محدود شده و حرف و حدیثها بین مردم روز به روز بالا گرفته تا آنجا که نحوه هزینه کرد درآمد ها نقل هر مجلسی در شهر شده است و مدام از نحوه مدیریت بسته این مکان مقدس می گویند؟
مدیریت بسته ای که برای مدتی در زمان ریاست سابق اوقاف تلاش شد تا کمی باز شود اما آن دستهای پنهان زیاد خوششان نیامد و این یکی از علتهای حذف ناگهانی فلاح شد!
آیا هیات امنای امامزاده عبدالله که شامل امام جمعه ،فرماندار و رییس اوقاف می باشد به این انتصاب های موروثی تن خواهد داد؟
کدام ویژگیهای شاخص این اشخاص باعث شده است تا در شهر ناگهان قحط الرجال شود و اشخاص بی تجربه را منصوب کنند؟
آیا با این انتخابها نباید مردم یقیین کنند که دستهای پشت پرده نمیخواهند حلقه بسته مدیریتی امامزاده عبدالله باز شود تا زمام یکی از پردرآمدترین بقعه های استان از دستشان بیرون نرود؟
آیا قرار است رئیس کنونی اوقاف برای یکبار هم که شده مدیریت خود را اثبات کند و در برابر زیاده خواهی های موروثی سازی مدیریت امامزده عبدالله مقاومت کند؟
آیا با اینگونه مدیریت ظلم در حق امامزاده واجب التعظیم بافق نخواهد بود؟
فرماندار بافق که استاندار در انتخاب وی ملاکهای شایسته سالاری و مدیریت و دیگر عناوین را مطرح کرده اند آیا قرار است با این موروثی سازی ها و اینگونه حلقه های مدیریت بسته همراهی کند و اولین خشت خود را در بافق کج بگذارد؟
گزینه دستهای پشت پرده که سابقه فرهنگی و مدیریتی در کارنامه خود ندارد و افکار عمومی شهر کاملا مخالف وی هست چگونه میخواهد از این التهاب به وجود آمده در افکار عمومی بکاهد؟
و این اما و اگر های مردم هر روز بیشتر می شود مگر آنکه اقدام انقلابی توسط مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آن را پایان دهد.

انتهای پیام/

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.