ID : 10516588
همزمان با میلاد مسعود پیامبر اکرم انجام شد

انتقال بخش nicu بیمارستان شهید صدوقی به بیمارستان تخصصی کودکان شهید مسعودی


همزمان با میلاد پیامبر رحمت و مهربانی، بخش nicu قدیم بیمارستان شهید صدوقی و بیماران بستری در آن به بیمارستان تخصصی کودکان شهید مسعودی منتقل شد.

به گزارش یزد رسا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، همزمان با میلاد پیامبر رحمت و مهربانی، بخش nicu قدیم بیمارستان شهید صدوقی و بیماران بستری در آن به بیمارستان تخصصی کودکان شهید مسعودی منتقل شد.

دکتر علی دهقان معاون درمان دانشگاه صبح روز جمعه ضمن بازدید از فرآیند انتقال نوزادان به NICU جدید از تلاش وافر اساتید، پرستاران و تیم راه اندازی بخش تقدیر کرد.

نوزادان تحت مراقبت ویژه  این بخش یک به یک با همراهی اساتید و دستیاران و پرستاران باتجربه به بخش جدید منتقل گردیدند.

بخش های کودکان، مراقبت ویژه کودکان و اورژانس کودکان نیز بزودی به ساختمان جدید منتقل خواهند شد. پیش بینی می شود بیمارستان کودکان و نوزادان شهید مسعودی تا پایان سال با تمام ظرفیت خدمت رسانی نماید.

با شروع بهره‌برداری از اولین بخش از این بیمارستان، خیر مجموعه اطمینان داده بزودی ساخت یک لاین دیگر با ظرفیت حداقل 30 تخت بستری کودکان را آغاز نموده و ظرف 6 ماه آماده بهره برداری نماید.

در حال حاضر قریب 22 متخصص و فوق تخصص کودکان در بیمارستان شهید صدوقی خدمت رسانی می نمایند.

گفتنی است بیمارستان کودکان شهید مسعودی با دارا بودن 60 تخت nicu و 40 تخت p. icu و جنرال و بخش اورژانس تخصصی اطفال یکی از مجهزترین و منحصر به‌ فرد در منطقه جنوب شرق کشور محسوب می‌شود

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.